Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Tatarin, Milovan | 30 |
0 |
15 |
Upoznati studente s poetološkim odnosno tematsko-motivskim, žanrovskim i verzifikacijskim osobinama hrvatske književnosti humanizma i renesanse.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Syllabus:
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
predavanje | slušanje, pisanje | usporediti različite periodizacije hrvatske književnosti humanizma i renesanse | usmeni ispit pisani ispit |
predavanje | slušanje, pisanje, govorenje (usmeno izlaganje) | analizirati na konkretnim književnim predlošcima značajke žanrovskog sustava književnosti humanizma i renesanse | usmeni ispit pisani ispit |
predavanje | slušanje, pisanje | opisati temeljne značajke lirskoga, epskoga i dramskog izričaja | usmeni ispit aktivnost studenta u nastavi |
predavanje rad na tekstu |
slušanje, pisanje, istraživanje, kritičko razmišljanje | analizirati reprezentativne književne predloške | pisani seminarski rad aktivnost studenta u nastavi |
predavanje rad na tekstu |
slušanje, kritičko razmišljanje, govorenje (diskutiranje) | usporediti djela različitih pisaca, a iste žanrovske pripadnosti | pisani seminarski rad aktivnost studenta u nastavi |
predavanje | slušanje, pisanje, govorenje (diskutiranje) | argumentirati uz pomoć temeljne teorijske literature žanrovsku i stilsku pripadnost određenoga djela | usmeni ispit pisani ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,5 | 0% |
Pismeni ispit | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,2 | 0% |
Seminarski rad | 0,3 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz završnoga pisanog ispita i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 80% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pisanog ispita, a 20% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Student je obvezan redovito pohađati nastavu predavanja i seminara (dopuštena su tri izostanka, tj. šest sati s predavnaja i tri sata sa seminara) i napisati jedan seminarski rad koji se i usmeno izlaže.
Na početku semestra svake nove akademske godine studenti dobivaju opširniji popis literature, u kojemu se navode knjige i rasprave koje su se u međuvremenu pojavile.
Studentska anketa.