| Studij | Godina |
Semestar |
Status |
|---|---|---|---|
| MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
| Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
|---|---|---|---|---|
| Bockovac, Timea Anita | 0 |
0 |
30 |
Cilj je kolegija analizirati opća pitanja percipiranja teksta. Pripremiti studente na analizu i razumijevanje jednostavnih tekstova. Posredstvom temeljitih metodičkih spoznaja pridonijeti praktičnoj primjeni interpretacije.
Na kraju semestra studenti će moći pomoću usvojenih metoda razumjeti najvažnije segmente tekstualne komunikacije. Biti će u mogućnosti prepoznati i kontekst raznih tekstova.
Tekst i rečenica. Razine teksta. Oblici i optika tekstova. Tipografija. Linearna i globalna kohezija. Logičke i sadržajne veze. Struktura zavisnih i nezavisnih rečenica. Ukazivanje: endofora i exofora. Implikacije. Zaključci.
seminari i radionice
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja
usmeno i pismeno
| Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 1,5 | 50% |
| Kontinuirana provjera znanja | 1,5 | 50% |
Konačna ocjena proizlazi iz sljedećih elemenata:
aktivnost u nastavi – 50% bodova
kontinuirana provjera znanja 50% bodova.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika.
Praćenje i analiza kvalitete sadržaja predmeta u skladu s procjenom izvođača kolegija i sustručnjaka na Studiju mađarskog jezika i književnosti.