Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Šimić, Jasna | 30 |
0 |
0 |
|
Fremec, Ivan | 0 |
0 |
15 |
Upoznavanje studenata sa značajkama pojedinih vrsta sakralnih i profanih građevina tijekom antičke civilizacije Grčke i Rima, njihovim nastankom, poviješću, uporabom, povezanošću sa suvremenim graditeljstvom.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna metoda | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
predavanje seminarsko izlaganje razgovor |
slušanje izlaganja samostalna uporaba literature izrada seminarskog rada izrada prezentacije izlaganje razgovor |
razumjeti opće značajke i razvitak pojedinih vrsta arhitekture | pismeni ispit usmeni ispit aktivnost studenata seminar |
predavanje seminarsko izlaganje razgovor |
slušanje izlaganja samostalna uporaba literature izrada seminarskog rada izrada prezentacije izlaganje razgovor |
prepoznati najvažnije primjere |
pismeni ispit usmeni ispit seminar |
predavanje seminarsko izlaganje razgovor |
slušanje izlaganja samostalna uporaba literature izrada seminarskog rada izrada prezentacije izlaganje azgovor |
objasniti međusobni utjecaj antičkih kultura na razvitak arhitekture |
pismeni ispit usmeni ispit aktivnost studenata seminar |
predavanje seminarsko izlaganje razgovor |
slušanje izlaganja samostalna uporaba literature izrada seminarskog rada izrada prezentacije izlaganje razgovor |
prepoznati utjecaj antičke arhitekture na kasniju i suvremenu arhitekturu |
pismeni ispit usmeni ispit aktivnost studenata seminar |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,3 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,3 | 0% |
Pismeni ispit | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 0,3 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 0% |
Ocjenjuje se redovito pohađanje nastave i aktivno sudjelovanje u njoj, seminarski rad – tekstualni dio i njegovo iznošenje. Na ispitu se ocjenjuje poznavanje svega što je navedeno kao ishodi učenja.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta.