Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Faletar, Sanjica | 30 |
0 |
15 |
Cilj je kolegija upoznati studente s teorijskim i primijenjenim vidovima planiranja, izgradnje i održavanja knjižničnih, arhivskih i muzejskih zgrada te predstaviti razvoj i primjenu načela izgradnje i oblikovanja zgrada baštinskih ustanova kroz različita povijesna razdoblja. Studenti se upoznaju s pristupima dizajnu i opremanjem baštinskih zgrada te im se nastoji ukazati na važnost suradnje stručnjaka različitih profila, upravljanje timovima, na psihološke i društvene odrednice koje određuju pristupe i metode, načine proučavanja organizacijskih potreba, modele obučavanja, tehnološke podrške i dr.
Nakon odslušanog predmeta studenti trebaju biti sposobni:
Sadržaji su predmeta sljedeći: upoznavanje s teorijskim radovima o planiranju, izgradnji i održavanju zgrada za potrebe baštinskih ustanova, specifičnosti pojedinih tipova zgrada (knjižničnih, arhivskih, muzejskih i sl.) kroz različita povijesna razdoblja, suradnja informacijskih stručnjaka i arhitekata u planiranju i izgradnji zgrada, selidba i (re)organizacija prostora, lokacija i smještaj baštinskih zgrada u zajednici, izazovi i mogućnosti u adaptaciji baštinskih zgrada, sigurnost i zaštita baštinskih ustanova, sustavi osvjetljenja u baštinskim zgradama, fizička dostupnost građe u knjižnicama sa stajališta arhitektonskih rješenja, unutrašnje uređenje prostora u baštinskim ustanovama, baštinske zgrade i nova tehnologija.
predavanja, seminari i radionice
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Projekt, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 0,437 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,125 | 0% |
Projekt | 0,219 | 0% |
Seminarski rad | 0,219 | 0% |
Iz pojedinih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 110 ocjenskih bodova ili 55% ocjene (60 bodova na završnom ispitu i 50 bodova na istraživačkom projektu i seminarskom radu).
Student može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova: 100 bodova za završni ispit i 100 bodova za istraživački projekt i seminarski rad. Elementi vrednovanja istraživačkog projekta i seminarskog rada su sljedeći: jasno i koherentno predstavljanje rezultata (maksimalno 60 bodova), relevantni izvori (maksimalno 20 bodova), organizacija teksta (maksimalno 10 bodova), jezik i stil (maksimalno 10 bodova).
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 110 − 125 ocjenskih bodova (55% − 62%) = dovoljan (2), 126 − 159 ocjenskih bodova (63% − 79%) = dobar (3), 160− 179 ocjenskih bodova (80% − 89%) = vrlo dobar (4), 180 − 200 ocjenskih bodova (90% − 100%) = izvrstan (5).
Studenti trebaju predati sve zadatke s nastave, provesti istraživački projekt i napisati ga u obliku seminarskog rada.
Prati se aktivnost studenata na nastavi i tijekom izrade istraživačkog projekta i seminarskog rada. Na kraju nastave među studentima se provodi jedinstvena sveučilišna anketa za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta. Analizira se kvaliteta izvedbe nastave na temelju Pravilnika o studiranju te Pravilnika o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta.