Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Dukić, Gordana | 30 |
0 |
0 |
|
Zadravec, Tamara | 0 |
30 |
0 |
Cilj je kolegija upoznati studente s važnostima koncepcije marketinga u poslovanju knjižnica i drugih informacijskih ustanova kao neprofitnih organizacija te im omogućiti da ovladaju znanjima i vještinama potrebnim za izradu marketinškog plana, za osmišljavanje i provođenje marketinške strategije i marketinških istraživanja te konkretnih akcija u smislu promocije informacijskih ustanova i njihovih aktivnosti.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Sadržaji su predmeta sljedeći: pojam i važnost marketinga, povijest marketinga, profitni i neprofitni marketing, marketinške strategije, sementiranje, targetiranje, pozicioniranje, ponašanje potrošača/korisnika, marketinška istraživanja, informacijski sustav marketinga, marketinški mix, važnost i ciljevi marketinga u informacijskim ustanovama, marketinški plan, godišnje izvješće informacijskih ustanova, promocijske aktivnosti u knjižnicama i informacijskim ustanovama, uloga i korištenje medija u marketingu, komunikacijski mix, gerila-marketing, e-marketing u informacijskim ustanovama.
predavanja, vježbe
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
predavanja | slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | -vrednovati ulogu marketinga u informacijskim ustanovama -primijeniti načela i koncept marketinga u poslovanju informacijskih institucija |
dva kolokvija (ili završni pismeni ispit) (65% ukupne ocjene, odnosno 130 ocjenskih bodova) |
vježbe | izrada zadataka na vježbama | -ovladati metodama i tehnikama planiranja, oblikovanja i provedbe marketinških aktivnosti -prikupiti, analizirati i koristiti informacije marketinških istraživanja |
ocjena izrade zadataka na vježbama (17,5% ukupne ocjene, odnosno 35 ocjenskih bodova) |
samostalni pismeni | rješavanje problemskih zadataka i sudjelovanje u raspravi | -osmisliti i realizirati promotivne aktivnosti u knjižnicama i drugim informacijskim ustanovama | ocjena izrade samostalnih zadataka (17,5% ukupne ocjene, odnosno 35 ocjenskih bodova) |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,66 | 35% |
Kontinuirana provjera znanja | 1 | 65% |
Pohađanje nastave | 1,44 | 0% |
Na kolegiju student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu potrebno je minimalno 110 ocjenskih bodova, odnosno 55%.
Maksimalan broj ocjenskih bodova koje studenti mogu ostvariti za pojedine elemente praćenja i provjeravanja iznosi: dva kolokvija ili završni pismeni ispit 130 (65%) bodova, zadaci na vježbama 70 bodova (35%).
Pretvaranje ocjenskih bodova u ocjenu provodi se prema sljedećoj skali: 110 − 124 ocjenskih bodova (55% − 62%) = dovoljan (2), 125 − 159 ocjenskih bodova (63% − 79%) = dobar (3), 160 − 179 ocjenskih bodova (80% − 89%) = vrlo dobar (4), 180 − 200 ocjenskih bodova (90% − 100%) = izvrstan (5).
Studenti su obavezni redovito pohađati i aktivno sudjelovati u nastavi te samostalno izraditi i prezentirati zadatke na vježbama.
Dukić, G.; Sopka, I. Upravljanje marketingom male knjižnice. // Knjižničarstvo: glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje 17, 1(2013), str. 9-33.
Gupta, D.; Savard, R. (ed.). Marketing libraries in a Web 2.0 World. Berlin : De Gruyer ; New York : Saur, cop. 2011.
Kotler, P.; Upravljanje marketingom : uključuje slučajeve iz poslovanja u Hrvatskoj i regiji / Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Maja Martinović ; [prevoditelji Nikola Drašković... [et al.]. 14. izdanje. Zagreb: Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2014.
Kotler, P.; Lee, N. Marketing u javnom sektoru : put do bolje izvedbe. Zabreb: Mate, 2007.
Ružić, D., Biloš, A., Turkalj, D. E-marketing, 3. izmijenjeno i prošireno izdanje. Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, 2014.
Šola, T. Marketing u muzejima: ili o vrlini i kako je obznaniti. Zagreb : Hrvatsko muzejsko društvo, 2001.
Zaid, G. Koliko knjiga! Zagreb: Algoritam, 2005.
Kotler, P. Upravljanje marketingom – analiza, planiranje, primjena i kontrola. Zagreb : Mate, 2001.
Kotler, Philip. Deset smrtnih marketinških grijeha: znakovi i rješenja. Zagreb: Binoza press, 2006.
Baza podataka o prisustvovanju nastavi, izrađenim i prezentiranim zadatcima te aktivnostima studenata na nastavi. Završna se kvaliteta provjerava studentskom anketom.