| Studij | Godina  | 
                            Semestar  | 
                            Status  | 
                        
|---|---|---|---|
| MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g.  | 
                            zimski  | 
                            obavezan  | 
                        
| Nastavnik | Nositelj  | 
                                P  | 
                                V  | 
                                S  | 
                            
|---|---|---|---|---|
| Labadi, Žombor | 0  | 
                                0  | 
                                0  | 
                           	|
| Dobsai, Gabriela | 0  | 
                                0  | 
                                30  | 
                           	
Cilj je predmeta dati pregled iznimno bogate i razgranate kulture Mađara u Hrvatskoj od dolaska Mađara u Karpatski bazen pa sve do 19. stoljeća.
Nakon uspješno završenog kolegija, studenti će moći smjestiti izvanredna poglavlja kulture Mađara u Hrvatskoj, koja u sebi čuvaju mnoge starine, u kontekst opće kulture Mađara. Uz pomoć tema kao što su mađarski autori u Hrvatskoj, redovnici, pisci, razna izdanja, dobit će saznanja o takvim vrijednostima koje su obogatile ne samo mađarsku kulturu, već i europsku. Nakon usvajanja novih spoznaja i pregleda stručne literature, moći će samostalno vršiti istraživanja na temelju obrađenih tema.
Intelektualne sredine. Autor po starosti druge poetične jezične uspomene: Demeter Laskai. Osvát Laskai, pisac govora poznat širom Europe. Utemeljitelj barokne književnosti, Mihály Vörösmarti. Utjecaj reformacije u Baranji i Slavoniji. Izvanredni mađarski pisci u razdoblju reformacije u krugu Mađara u Hrvatskoj. Kanoni iz Kneževih Vinagrada. Iznimno poznate ličnosti u razdoblju nakon turske vlasti. Autori 18. i 19. stoljeća.
seminari i radionice
| NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENATA | ISHOD UČENJA | METODA PROCJENJE | 
| predavanje | sustavno opažanje, slušanje izlaganja i rasprava | definirati pojam kulture i prepoznati osnovna obilježja mađarske kulture | aktivnost studenata na nastavi, izlaganje i kolokvij | 
| predavanje, zadatak čitanja i rasprava | sustavno opažanje, slušanje izlaganja i rasprava | prepoznati razdoblja mađarske kulture u Hrvatskoj | aktivnost studenata na nastavi, izlaganje i kolokvij | 
| predavanje, zadatak čitanja i rasprava | sustavno opažanje, slušanje izlaganja i rasprava | usporediti kulturne poveznice hrvatske i mađarske kulture | aktivnost studenata na nastavi, izlaganje i kolokvij | 
| predavanje, zadatak čitanja i rasprava | sustavno opažanje, slušanje izlaganja i rasprava | identificirati povijesno, kulturno i književno važne osobe za mađarsku kulturu u Hrvatskoj | aktivnost studenata na nastavi, izlaganje i kolokvij | 
| predavanje, zadatak čitanja i rasprava | sustavno opažanje, slušanje i analiza izlaganja, rasprava | analizirati položaj mađarske kulture u Hrvatskoj | aktivnost studenata na nastavi, izlaganje i kolokvij | 
| predavanje, zadatak čitanja i rasprava | sustavno opažanje, slušanje i analiza izlaganja, rasprava | obrazložiti i zaključiti razvoj mađarske kulture u hrvatskoj | aktivnost studenata na nastavi, izlaganje i kolokvij | 
Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Referat
usmeno i pismeno
| Element | Opterećenje u ECTS  | 
                             Udio u ocjeni  | 
                        
|---|---|---|
| Kontinuirana provjera znanja | 0,7 | 40% | 
| Pismeni ispit | 1,1 | 40% | 
| Pohađanje nastave | 0,7 | 0% | 
| Referat | 0,5 | 20% | 
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena za izlaganje (40%), ocjene domaće zadaće (10%) te završni pismeni ispit (50%).
Student ostvaruje pravo na potpis i pravo izlaska na završni pismeni ispit ako ispuni tri uvjeta: (1) iz kontinuirane provjere znanja (domaće zadaće); (2) održao referat; (3) bio je nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika.
Praćenje i analiza kvalitete sadržaja predmeta u skladu s procjenom izvođača kolegija i sustručnjaka na Studiju mađarskog jezika i književnosti.