Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Galić, Silvija | 30 |
15 |
0 |
Studenti bi trebali upoznati mogućnosti informacijske tehnologije u nastavi bilo kojeg predmeta koji se predaje u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj, vještine služenja programskim paketima koji su namijenjeni nastavnicima za praćenje učenika – uspjeh i izostanci, te mogućnosti analizedobivenih podataka. Na seminarima bi se analizirale sve mogućnosti uporabe informacijske tehnologije za izradu, korištenje i pohranu nastavnih materijala. Na vježbama bi se koristili već gotovi programski materijali, te način pretraživanja podataka i komunikacija.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
-samostalno koristiti gotove programe u nastavi
-samostalno bilježiti uspjeh učenika, praćenje učenikovog individualnog napretka
-samostalno analizirati unesene podatke
-samostalno pretraživati baze podataka koje se koriste u nastavi
Općenito o informacijskoj tehnologiji, programskim paketima i bazama podataka. Mreže računala, prijenos podataka i obrada podataka. Analiza podataka pomoću programa za izradu tablica i grafikona. Unos podataka u programske pakete, dokumentiranje programa i rad na daljinu. Pretraživanje gotovih baza podataka. Način izrade i analiza nastavnih materijala prilagođenih svim stupnjevima i potrebama pojedinih grupa učenika( napredni, s posebnim potrebama) Kvaliteta postojećih nastavnih materijala i mogućnosti utjecaja na poboljšanje kvalitete. Način sudjelovanja u izradi materijala. Komunikacija pomoću računala s učenicima, ostalim nastavnicima, roditeljima te svima koji su u sustavu obrazovanja. E-učenje, e-dnevnik i e-matice.
predavanja, vježbe
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
Predavanje, praktični rad | Aktivno slušanje, sudjelovanje u raspravi, individualni rad |
Samostalno koristiti gotove programe u nastavi |
Pismeni ispit, seminarski rad, praktični rad |
Predavanje, praktični rad | Aktivno slušanje, sudjelovanje u raspravi, individualni rad | Samostalno bilježiti uspjeh učenika i njegov individualni napredak p |
Pismeni ispit, seminarski rad, praktični rad |
Predavanje, praktični rad | Aktivno slušanje, sudjelovanje u raspravi, individualni rad | Samostalno analizirati unesene podatke |
Pismeni ispit, seminarski rad, praktični rad |
Predavanje, praktični rad | Aktivno slušanje, sudjelovanje u raspravi, individualni rad | Samostalno pretraživati baze podataka koje se koriste u nastavi |
Pismeni ispit, seminarski rad, praktični rad |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Praktični rad, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,35 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,5 | 0% |
Pismeni ispit | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Praktični rad | 0,3 | 0% |
Seminarski rad | 0,25 | 0% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 bodova ili 60% ocjene. U oblikovanju konačne ocjene uzima se u obzir aktivnost na nastavi , seminarski rad, praktični rad, kontinuirana provjera znanja i pismeni ispit, a po potrebi i usmeni ispit.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta.