Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Tatarin, Milovan | 15 |
0 |
15 |
Cilj je kolegija uputiti studente u generički sustav dopreporodne hrvatske književnosti, upoznati ih s invarijantnim osobinama žanrova te odstupanjima od »idealnog« modela u konkretnim tekstovima. Minimalna znanja o žanrovima pomoći će studentima u analitičkim raščlambama književnih djela, a poslije im mogu koristiti u razumijevanja poetike razdoblja. Usvajanje znanja teklo bi induktivno – polazilo bi se od konkretnoga teksta na osnovu kojega bi se izvodili zaključci o obilježjima žanra i genološkim konvencijama. Kolegij potencira samostalno zaključivanje na temelju pročitanih predložaka. Ne inzistira se na poznavanju razdoblja, ne traže se znanja o piscu i njegovu opusu, nego se preferira heuristički tip istraživanja – učenje i spoznavanje kroz samostalni rad s »golim« tekstom.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
predavanje rad na tekstu |
slušanje, pisanje, govorenje (diskutiranje), razmišljanje | opisati invarijantna obilježja najtipičnijih ranonovovjekovnih žanra | pisani seminarski rad |
predavanje rad na tekstu |
slušanje, pisanje, govorenje (diskutiranje), razmišljanje | objasniti značenje odstupanja od žanrovskih normi | pisani seminarski rad |
predavanje rad na tekstu |
slušanje, pisanje, govorenje (diskutiranje), razmišljanje | primijeniti znanja o žanru u opisu poetike razdoblja | pisani seminarski rad |
rad na tekstu mentorske konzultacije |
prikupljanje podataka na zadanu temu, istraživanje, čitanje, razmišljanje, pisanje, objašnjavanje, govorenje (usmeno izlaganje) | analizirati književne tekstove u perspektivi njihove žanrovske pripadnosti | pisani seminarski rad |
predavanje rad na tekstu mentorske konzultacije |
slušanje, pisanje, govorenje (diskutiranje), prikupljanje podataka na zadanu temu, istraživanje, razmišljanje | usporediti djela različite žanrovske pripadnosti (interferiranje žanrova) | pisani seminarski rad |
predavanje rad na tekstu |
slušanje, pisanje, govorenje (diskutiranje), razmišljanje | prosuditi važnost žanrovskih konvencija | pisani seminarski rad |
Pisani ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pisani ispit | 1 | 100% |
Pohađanje nastave | 0,8 | 0% |
Seminarski rad | 0,2 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzima se u obzir ocjena iz pisanog ispita: 100% konačne ocjene čini ocjena iz pisanog ispita.
Studentska anketa.