Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Šimić, Jasna | 15 |
0 |
15 |
Upoznavanje studenata s nastankom i razvojem grčkih i rimskih vjerovanja, nekim od najznačajnijih božanstava, pojedinim obredima i svetkovinama i njihovom ulogom u političkom i svakodnevnom životu te onima koji su ih obavljali.
Po završetku nastave iz ovog kolegija student će moći:
- objasniti procese nastanka i razvitka grčkih i rimskih vjerovanja
- definirati čimbenike koji su djelovali na njihov razvitak
- analizirati vjerovanja u grčkoj i rimskoj kulturi i njihovo značenje u političkom i svakodnevnom životu
- raspravljati o najvažnijim obredima i svetkovinama, te njihovom značenju u svakodnevnom i političkom životu
- opisati antičke svećeničke kolegije i ostale funkcije vezane uz obrede i vjerovanja
Grčka: Nastanak i razvitak grčkih vjerovanja i čimbenici koji su na njih djelovali tijekom grčke povijesti; Bogovi i božice; Žrtvovanja i žrtve; Svijet mrtvih i pogrebni obredi.
Rim: Nastanak i razvitak rimskih vjerovanja i čimbenici koji su na njih djelovali tijekom rimske povijesti; Uzroci i proces heleniziranja rimske religije; Bogovi i božice; Svećenički kolegiji; Svijet mrtvih i pogrebni obredi.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna metoda | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
predavanje seminarsko izlaganje razgovor |
slušanje izlaganja razgovor izrada seminarskog rada izrada prezentacije izlaganje samostalna uporaba literature |
objasniti procese nastanka i razvitka grčkih i rimskih vjerovanja | aktivnost na nastavi pismeni ispit usmeni ispit seminar |
predavanje seminarsko izlaganje razgovor |
slušanje izlaganja razgovor izrada seminarskog rada izrada prezentacije izlaganje samostalna uporaba literature |
definirati čimbenike koji su djelovali na njihov razvitak | aktivnost na nastavi pismeni ispit usmeni ispit seminar |
predavanje seminarsko izlaganje razgovor |
slušanje izlaganja razgovor izrada seminarskog rada izrada prezentacije izlaganje samostalna uporaba literature |
analizirati vjerovanja u grčkoj i rimskoj kulturi i njihovo značenje u političkom i svakodnevnom životu | aktivnost na nastavi pismeni ispit usmeni ispit seminar |
predavanje seminarsko izlaganje razgovor |
slušanje izlaganja razgovor izrada seminarskog rada izrada prezentacije izlaganje samostalna uporaba literature |
raspravljati o najvažnijim obredima i svetkovinama, te njihovom značenju u svakodnevnom i političkom životu | aktivnost na nastavi pismeni ispit usmeni ispit seminar |
predavanje seminarsko izlaganje razgovor |
slušanje izlaganja razgovor izrada seminarskog rada izrada prezentacije izlaganje samostalna uporaba literature |
opisati antičke svećeničke kolegije i ostale funkcije vezane uz obrede i vjerovanja | aktivnost na nastavi pismeni ispit usmeni ispit seminar |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,1 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,2 | 0% |
Pismeni ispit | 0,375 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 0,2 | 0% |
Usmeni ispit | 0,375 | 0% |
Ocjenjuje se redovito pohađanje nastave i aktivno sudjelovanje u njoj, seminarski rad – tekstualni dio i njegovo iznošenje. Na ispitu se ocjenjuje sve navedeno u ishodima učenja.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta.