Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Stanisz Hanžek, Małgorzata Sabina | 0 |
0 |
30 |
Kolegij daje osvrt na široko shvaćenu poljsku kulturu i civilizaciju. Cilj je upoznati studente s izabranim elementima poljske
kulturne baštine, predstaviti najvažnije povijesne događaje s njihovom ulogom na razvoj poljske države, prezentirati
dostignuća i ličnosti iz područja umjetnosti, književnosti, znanosti te prikazati stvaranje poljskog nacionalnog i kulturnog
identiteta. Cilj je predmeta također proširiti vokabular i vježbati stečeno jezično gradivo (kolegij predviđa jezične radionice
vezane uz zadanu temu).
Cilj je kolegija proširiti znanje o kulturi i civilizaciji Polsjke, upoznati studente s izabranim elementima poljske kulture,
predstaviti razlike i sličnosti između poljske i hrvatske kulture.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
― predstaviti kulturološke razlike između Poljske i Hrvatske
― nabrojiti najvažnije događaje u poljskoj povijesti
― predstaviti regije i njihove znamenitosti
― najbrojiti važne ličnosti u poljskoj kulturi, umjetnosti i znanosti
― predstaviti poljsko-hrvatske odnose u povijesnoj perspektivi
― nabrojiti glavne zemljopisne, demografske i geopolitičke značajke
KKolegij obrađuje sljedeće teme: povijesno-kulturne regije u Poljskoj (karakteristika, lokacija, znamenitosti - Malopoljska,
Velikopoljska, Mazovija, Šleska, Pomeranija i dr.), pregled odabranih poljskih tradicija i običaja, pregled najbitnijih
događaja u povijesti Poljske, poljski nobelovci i velikani znanosti, umjetnost (slikarstvo 19. i 20. stoljeća, poljska škola
plakata, arhitektura i najvažniji spomenici), poljsko-hrvatske veze, škola poljskog filma i njezini najpoznatiji pripadnici,
poljsko suvremeno kazalište, osnove poljskog jezika (pozdravi, predstavljanje, osnovni izrazi), osnovne informacije iz
teorije poljskog jezika, elementi poljskog folklora, poljska književnost.
seminari i radionice
Aktivnost u nastavi, Istraživanje, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Projekt
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,6 | 0% |
Istraživanje | 0,2 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,7 | 0% |
Pismeni ispit | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Projekt | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene pismenog ispita i samostalnog projekta na određenu temu.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–
100% = izvrstan (5).
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene pismenog ispita i samostalnog projekta na određenu temu.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–
100% = izvrstan (5).
Studentska anketa.