Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Stanisz Hanžek, Małgorzata Sabina | 0 |
0 |
30 |
Kolegij daje osvrt na široko shvaćenu poljsku kulturu i civilizaciju. Cilj je upoznati studente s izabranim elementima poljske kulturne baštine, predstaviti najvažnije povijesne događaje s njihovom ulogom na razvoj poljske države, prezentirati dostignuća i ličnosti iz područja umjetnosti, književnosti, znanosti te prikazati stvaranje poljskog nacionalnog i kulturnog identiteta. Cilj je predmeta također proširiti vokabular i vježbati stečeno jezično gradivo (kolegij predviđa jezične radionice vezane uz zadanu temu).
akon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Uvod u poljsku književnost. Periodizacija književnih razdoblja. Pregled najvažnijih povijesnih događaja i njihova uloga u razvitku Poljske, utjecaj na poljsku kulturu, umjetnost i književnost te europsku povijest. Poljsko-hrvatski odnosi u povijesnom kontekstu. Znamenite ličnosti u poljskom književnom, znanstvenom i umjetničkom svijetu, poljski nobelovci i njihova djela. Poljska u Europi – analiza glavnih zemljopisnih, demografskih i geopolitičkih značajki. Pregled poljskih regija (položaj, znamenitosti, folklor i tradicije, turistička odredišta). Suvremene društvene probleme, feminizam u Poljskoj, uloga kršćanstva i Katoličke crkve u poljskoj kulturi, sustav obrazovanja, političke snage. Kratka povijest poljskog filma (škola poljskog filma, kino moralnog nemira, animirani film). Razvoj umjetnosti u Poljskoj (pregled i karakteristika stilova, reprezentativni spomenici). Povijest poljskog jezika i jezični spomenici. Jezik regija i dijalekti, karakteristika izabranih sociolekta. Plesna radionica.
seminari i radionice
Aktivnost u nastavi, Esej, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Projekt
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,4 | 0% |
Esej | 0,3 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,3 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Projekt | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir: aktivnost studenata na nastavi, pismeni kolokvij i semestralni projekt (prezentacija).
Studentska anketa, analiza uspjeha studenata.