Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Dukić, Gordana | 15 |
0 |
0 |
|
Zadravec, Tamara | 0 |
0 |
15 |
Cilj je predmeta upoznati studente s karakteristikama i vrstama promjena, mogućnositma prevladavanja otpora prema promjenama te načinima implementiranja promjena u poslovanje informacijskih ustanova. Osim osobitosti promjena u arhivima, knjižnicama i muzejima, poseban će se naglasak staviti na upravljanje promjenama u obrazovnim ustanovama vezanim uz obrazovanje na daljinu te ulogu informacijskih ustanova u tim procesima.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Sadržaji su predmeta sljedeći: uvod u upravljanje promjenama, kako i zašto upravljati promjenama, otpor prema promjenama, životni ciklus informacijske ustanove, promjene i zahtjevi korisnika informacijskih ustanova, promjene u obrazovnim institucijama, promjene u nakladničkim proizvodima, upravljanje promjenama u arhivima, upravljanje promjenama u muzejima, upravljanje promjenama u knjižnicama, upravljanje promjenama u informacijskim ustanovama: primjeri dobre prakse.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanja | slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | razumjeti logiku promjena u vlastitoj ustanovi i okruženju planirati razvoj i upravljati informacijskim ustanovama uvažavajući različite promjene prepoznati potrebe i zahtjeve korisnika informacijskih ustanova u promjenjivom okruženju |
dva kolokvija ili završni pismeni ispit (70% ukupne ocjene, odnosno 140 ocjenskih bodova) |
seminari i radionice | sudjelovanje u seminarskim raspravama i izrada seminarskog rada | osmisliti načine na koje informacijske ustanove mogu odgovoriti na promjenjive potrebe i zahtjeve korisnika | ocjena seminarskog rada (30% ukupne ocjene, odnosno 60 ocjenskih bodova) |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 0,36 | 70% |
Pohađanje nastave | 1,44 | 0% |
Seminarski rad | 0,2 | 30% |
Na kolegiju student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu potrebno je minimalno 110 ocjenskih bodova, odnosno 55%.
Maksimalni broj ocjenskih bodova koje studenti mogu ostvariti za pojedine elemente praćenja i provjeravanja iznosi dva kolokvija (kontinuirano provjeravanje znanja) ili završni pismeni ispit: 140 bodova, seminarski rad: 60 bodova.
Pretvaranje ocjenskih bodova u ocjenu provodi se prema sljedećoj skali: 110 − 124 ocjenskih bodova (55% − 62%) = dovoljan (2), 125 − 159 ocjenskih bodova (63% − 79%) = dobar (3), 160 − 179 ocjenskih bodova (80% − 89%) = vrlo dobar (4), 180 − 200 ocjenskih bodova (90% − 100%) = izvrstan (5).
Studenti su obavezni redovito pohađati i aktivno sudjelovati u nastavi te samostalno izraditi i prezentirati seminarski rad.
Baza podataka o prisustvovanju nastavi, izrađenim i prezentiranim pismenima i projektu te aktivnostima studenata na nastavi. Završna se kvaliteta provjerava studentskom anketom.