Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Martinović, Ivana | 15 |
30 |
0 |
Kolegij donosi osnovna znanja o temama iz područja razvojnih specifičnosti adolescenata koja su relevantna pri oblikovanju programa i usluga koje će uspješno odgovoriti na njihove informacijske potrebe. Na kolegiju se donose spoznaje o osnovnim pristupima i metodama organizacije rada s mladima u knjižnicama te o najboljim praktičnim primjerima iz područja knjižničnih usluga za mlade.
Na vježbama će se analizirati i pripremati animacijski i promotivni programi za mlade s naglaskom na njihovu pedagošku dimenziju. U vježbe je uključeno analiziranje i vrednovanje izvora i usluga za mlade, posjeti, susreti, kreativne radionice i drugi oblici rada s naglaskom na interaktivnim i participativnim metodama, timskom radu, radu na projektima i radionicama. Posebno će se obrađivati igre i dramatizacija te upoznavati s komunikacijskim vještinama i upravljanjem sukobom. U predavanja i vježbe uključit će se i gostujući predavači koji će predstaviti aktualne primjere dobre prakse u području.
Nakon položenog ispita iz ovoga kolegija studenti će moći:
Sadržaji su podijeljeni u sljedeće tematske cjeline: 1. Razvojne specifičnosti mladih 2. Informacijske potrebe i interesi mladih 3. Knjižnične usluge za mlade 4. Mladi i traženje informacija u digitalnom okruženju 5. Strategije i metode rada s mladima 6. Vještine timskog rada 7.Komunikacijske vještine
predavanja, vježbe
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanja | slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | razumjeti razvojne specifičnosti mladih te ih staviti u odnos s odgovarajućim strategijama rada u informacijskom okruženju | pismeni test (50% ukupne ocjene, odnosno 100 ocjenskih bodova) |
vježbe | izrada zadataka pod vježbama | odabrati i koristiti odgovarajuće strategije i metode u radu s mladima vrednovati izvore i usluge za mlade |
ocjena zadataka pod vježbama (25% ukupne ocjene, odnosno 50 ocjenskih bodova) |
obrazovanje na daljinu | sudjelovanje u online forumima | demonstrirati unaprijeđene komunikacijske vještine | |
samostalni pismeni | rješavanje problemskih zadataka i sudjelovanje u raspravi | prirediti radionicu |
ocjena zadataka (25% ukupne ocjene, odnosno 50 ocjenskih bodova) |
mentorski rad | konzultacije s nastavnikom pri izradi problemskih zadataka | usvojiti navedene ishode učenja kolegija | evidencija konzultacija vezanih uz kolegij i izradu zadataka |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,44 | 50% |
Pismeni ispit | 0,44 | 50% |
Pohađanje nastave | 1,12 | 0% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 110 ocjenskih bodova ili 55% ocjene. Po elementima vrednovanja to znači da student može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova: pismeni ispit (50%): 100, aktivnost na nastavi (50%): 100.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 110 − 125 ocjenskih bodova (55% − 62%) = dovoljan (2), 126 − 159 ocjenskih bodova (63% − 79%) = dobar (3), 160− 179 ocjenskih bodova (80% − 89%) = vrlo dobar (4), 180 − 200 ocjenskih bodova (90% − 100%) = izvrstan (5).
Studenti su obvezni prisustvovati na 70% od ukupnog broja predviđenih sati nastave predavanja i vježbi te položiti ispit. Položiti kolegij znači dobiti pozitivnu ocjenu (odnosno bodovni ekvivalent) iz pismenog ispita, zadataka na vježbama i zadataka za domaći rad.
Baza podataka o prisustvovanju nastavi, napisanom seminarskom radu, pročitanoj literaturi i aktivnosti studenata, seminarske rasprave kojima se studentima omogućuje da iznesu primjedbe i prijedloge. Završna se kvaliteta provjerava studentskom anketom.