Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Dukić, Gordana | 15 |
15 |
0 |
Cilj je predmeta upoznati studente s različitim kvantitativnim i kvalitativnim metodama i modelima koji služe kao podrška odlučivanju u informacijskim ustanovama. U okviru predmeta studenti će usvojiti znanja koja uključuju prepoznavanje i primjenu metoda i modela koji najbolje odgovaraju za pojedine odluke te korištenje odgovarajućih programskih paketa.
Po završetku ovog kolegija studenti će biti sposobni:
Sadržaji su predmeta sljedeći: znanstveni menadžment, modeli za rješavanje problema vezanih uz usluge korisnicima informacijskih ustanova, modeli za rješavanje problema vezanih uz planiranje resursa informacijskih ustanova, modeli vezani uz rješavanje problema uz upravljanje informacijskim ustanovama, modeli optimizacije, linearno programiranje, teorija igara, repovi čekanja, teorija zaliha, transportni problem, trgovački putnik.
predavanja, vježbe
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanja | slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | prepoznati odgovarajuće metode i modele najpogodnije za donošenje pojedinih odluka u informacijskim ustanovama definirati ulazne varijable modela odlučivanja |
dva kolokvija (kontinuirano provjeravanje znanja) ili završni pismeni ispit (70% ukupne ocjene, odnosno 140 ocjenskih bodova) |
vježbe | izrada zadataka na vježbama | koristiti odgovarajuće programske pakete kao podrške odlučivanju | izrada zadataka na vježbama (20% ukupne ocjene, odnosno 40 ocjenskih bodova) |
samostalni pismeni | rješavanje problemskih zadataka i sudjelovanje u raspravi | objasniti i primijeniti dobivena rješenja u procesu odlučivanja | ocjena samostalnog zadatka (10% ukupne ocjene, odnosno 20 ocjenskih bodova) |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,18 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,4 | 30% |
Pismeni ispit | 0,6 | 70% |
Pohađanje nastave | 0,72 | 0% |
Na kolegiju student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu potrebno je minimalno 110 ocjenskih bodova, odnosno 55%.
Maksimalan broj ocjenskih bodova koje studenti mogu ostvariti za pojedine elemente praćenja i provjeravanja iznosi dva kolokvija ili završni pismeni ispit: 140 (70%) bodova, zadatci na vježbama i samostalni pismeni 60 (30%) bodova.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 110 − 125 ocjenskih bodova (55% − 62%) = dovoljan (2), 126 − 159 ocjenskih bodova (63% − 79%) = dobar (3), 160− 179 ocjenskih bodova (80% − 89%) = vrlo dobar (4), 180 − 200 ocjenskih bodova (90% − 100%) = izvrstan (5).
Studenti su obavezni redovito pohađati i aktivno sudjelovati u nastavi te samostalno pronalaziti, modelirati i rješavati zadatke i probleme vezane uz proces odlučivanja u informacijskim ustanovama.
Baza podataka o prisustvovanju i aktivnosti studenata nastavi te riješenim zadaćama. Završna se kvaliteta provjerava studentskom anketom.