Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Stanarević Katavić, Snježana | 15 |
0 |
30 |
Cilj je kolegija upoznati studente s teorijom i praksom savjetovanja čitatelja pri izboru literature za čitanje te ih osposobiti za izravno i neizravno savjetovanje čitatelja, kao i za organizaciju i vođenje čitateljskih grupa.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Sadržaji su kolegija sljedeći: vrste čitanja i tipologija čitatelja, čitanje kao proces, čitanje elektroničkih tekstova, čitanje elektroničke književnosti, pojam čitateljskih interesa i navika, istraživanje čitateljskih interesa i navika, povijest knjižničnih službi za savjetovanje čitatelja pri izboru literature za čitanje, izravni i neizravni oblici savjetovanja čitatelja, književni žanrovi i njihova obilježja (krimić, znanstvena fantastika, triler, chick lit, ljubić, kršćanska proza, fantasy, horor itd.), neknjiževni tekstovi, čitateljske grupe, metodika organizacije i vođenja čitateljskih grupa
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanja | slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | razumjeti osnovne pristupe u istraživanju čitalačkih navika i interesa korisnika razumjeti načela i pristupe savjetovanju čitatelja pri izboru literature za čitanje |
kontinuirana pismena provjera znanja (60% ukupne ocjene, odnosno 120 ocjenskih bodova) |
seminari i radionice | sudjelovanje na kvizovima i u raspravama o književnom tekstu i izrada seminarskog rada | sudjelovati u izravnim i neizravnim oblicima savjetovanja čitatelja pri izboru literature za čitanje posredovati između književnih žanrova i interesa čitatelja te organizirati i voditi susrete čitateljskih grupa |
ocjena seminarskog rada (15% ukupne ocjene, odnosno 30 ocjenskih bodova), rasprave o književnom tekstu (10% ukupne ocjene, odnosno 20 ocjenskih bodova), ocjena kvizova iz čitanja (15% ukupne ocjene, odnosno 30 ocjenskih bodova) |
Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,219 | 15% |
Pismeni ispit | 0,437 | 60% |
Pohađanje nastave | 1,125 | 0% |
Seminarski rad | 0,219 | 15% |
U oblikovanju konačne ocjene uzima se u obzir ocjena pisanoga oblika seminarskoga rada, ocjena vođenja rasprave o književnom tekstu, bodovi prikupljeni provjerom čitanja obvezne literature te ocjena iz dvaju kolokvija. Od toga 15% konačne ocjene čini ocjena pisanog oblika seminarskog rada, 10% ocjena vođenja rasprave o književnom tekstu, 15% ocjena iz kvizova iz čitanja obvezne literature te 60% ocjena iz dvaju kolokvija.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti najviše 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti najmanje 110 ocjenskih bodova ili 55% ocjene
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 180 – 200: A – izvrstan, 160 – 179: B – vrlo dobar, 125 – 159: C/D – dobar, 110 – 125: E – dovoljan, ispod 110: F – nedovoljan.
Studenti su obvezni napisati jedan seminarski rad te održati raspravu o književnom tekstu na principima rada čitateljskih grupa.
Prati se aktivnost studenata u izradi seminarskoga rada. Organizacija i vođenje rasprave o književnom tekstu kritički se prosuđuje. Kratkim pismenima provjerava se čitanje obvezne literature. Završna se kvaliteta provjerava studentskom anketom.