Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Varga, Mirna | 0 |
45 |
0 |
Cilj je ovog kolegija usavršavanje usvojenih i stjecanje novih znanja i vještina iz područja usmene i pismene komunikacije na engleskom jeziku na naprednom stupnju učenja (C1). U sklopu svih nastavnih aktivnosti primarni je cilj razvijanje komunikacijske kompetencije, aktiviranje pasivnog te proširivanje aktivnog vokabulara te razvijanje gramatičke točnosti kako bi izričaj bio što sigurniji i tečniji te se u što većoj mjeri približio onom izvornih govornika.
Nakon odslušanog kolegija studenti će
Kolegij omogućuje studentima daljnje sustavno usavršavanje svih jezičnih vještina na naprednom stupnju učenja (C1). Potiče se rad na autentičnim materijalima kako bi se studentima omogućilo razvijanje jezičnih vještina na naprednom stupnju učenja. Vještina slušanja razvija se izlaganjem dužim te često strukturno i jezično zahtjevnijim audio- i videozapisima o recentnim svjetskim i lokalnim događajima kao i akademskim temama. Razvijaju se vještine čitanja i kritičkog mišljenja u skladu s interesima studenata i predmetima njihova studija. Studente se potiče na razvijanje koherentne argumentacije kao i na razvijanje prezentacijskih vještina u akademskom kontekstu. Također se potiče razvijanje vještina pisanja različitih tekstnih vrsta, pri čemu se naglasak stavlja na obilježja različitih registara (službena pisma, kritički osvrt na film, književno djelo i sl.).
vježbe
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
vježbe | sudjelovanje i izrada vježbi | moći razumjeti duži autentični audio- i/ili videogovor opće i/ili akademske tematike moći razumjeti duže tekstove koji se odnose na svakodnevnu i/ili akademsku tematiku znati usmeno i pismeno sažeti duže tekstove |
kontinuirana pismena provjera znanja (60% ukupne ocjene, odnosno 120 ocjenskih bodova) |
samostalni pismeni | sudjelovanje i izrada samostalnih zadataka | moći se tečno izraziti rabeći vokabular na vrlo visokom stupnju učenja moći razložiti vlastitu argumentaciju te se spontano uključiti u raspravu moći napisati dobro strukturiran, logički koherentan i argumentiran tekst o različitim temama na naprednom stupnju učenja moći održati izlaganje na odabranu temu |
usmena provjera znanja (40% ukupne ocjene, odnosno 80 ocjenskih bodova) |
Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,75 | 60% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 40% |
Kontinuirano praćenje (aktivnost na nastavi, sustavno praćenje preporučene literature, vlastiti prinos) izvršavanja postavljenih zadataka. Elementi su praćenja i provjeravanja uz udio u ocjeni:
Iz svih elemenata praćenja student može ostvariti maksimalno 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti najmanje 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% − 69,9% = dovoljan (2), 70% − 79,9% = dobar (3), 80% − 89,9% = vrlo dobar (4), 90% − 100% = izvrstan (5).
Odabrani dijelovi u