Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Hasenay, Damir | 15 |
0 |
0 |
|
Badurina, Boris | 15 |
30 |
0 |
Cilj je ovog predmeta upoznati studente s konceptima i terminologijom istraživačkih metoda koje se rabe u znanosti, s naglaskom na istraživanja i primjenu znanstvenih metoda u informacijskim znanostima. Razviti kod studenata znanja, vještine i kompetencije za planiranje, oblikovanje i provedbu znanstvenih istraživanja s naglaskom na specifičnosti takvih istraživanja u informacijskim znanostima.
Po završetku nastave studenti će moći:
Vježbe u računalnoj učionici imaju cilj omogućiti studentima samostalan unos i obradu podataka za vlastito istraživanje.
Sadržaji su predmeta sljedeći: uvodna i općenita razmatranja o znanosti i istraživanju u informacijskim znanostima; pregled odgovarajućih kvalitativnih i kvantitativnih istraživačkih metoda na teorijskoj razini; razlike između kvantitativnih i kvalitativnih istraživačkih metoda; izrada nacrta istraživanja; tehnike prikupljanja podataka.;opis i prikazivanje rezultata; osnove primjene deskriptivne statistike i osnovni parametrijski testovi.
predavanja, vježbe
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanja | slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | - razumjeti ulogu i važnost znanstveno-istraživačkog rada za razvoj struke unutar informacijskih znanost - ovladati znanjima i vještinama odabira predmeta istraživanja |
-pismeni ispit (33% ukupne ocjene, odnosno 66 ocjenskih bodova) -usmeni ispit (10% ukupne ocjene, odnosno 20 ocjenskih bodova) |
samostalni pismeni | rješavanje problemskih zadataka i sudjelovanje u raspravi | - primjenjivati istraživačke metode u znanstvenim istraživanjima u informacijskim znanostima | ocjena istraživačkog rada (24% ukupne ocjene, odnosno 48 ocjenskih bodova) |
vježbe | izrada zadataka na vježbama | - primjenjivati odgovarajuće statističke metode obrade podataka - primjenjivati statističke programske pakete |
kontinuirana provjera znanja (dva kolokvija) (33% ukupne ocjene, odnosno 66 ocjenskih bodova) |
Istraživanje, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Istraživanje | 0,4 | 24% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,5 | 33% |
Pismeni ispit | 0,5 | 33% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Usmeni ispit | 0,1 | 10% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 110 ocjenskih bodova ili 55% ocjene. Po elementima vrednovanja to znači da student može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova: pismeni ispit (33%): 66, kontinuirana provjera znanja (dva kolokvija) (33%): 66, istraživački rad (24%) 48, usmeni ispit (10%) 20.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 110 − 125 ocjenskih bodova (55% − 62%) = dovoljan (2), 126 − 159 ocjenskih bodova (63% − 79%) = dobar (3), 160 − 179 ocjenskih bodova (80% − 89%) = vrlo dobar (4), 180 − 200 ocjenskih bodova (90% − 100%) = izvrstan (5).
Obveze su studenata na predmetu sljedeće: