Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Badurina, Boris | 30 |
0 |
0 |
|
Mićunović, Milijana | 0 |
0 |
15 |
Cilj ovog predmeta je upoznati studente s osnovama teorije medija i komunikacija te utjecajem koje suvremene informacijske i komunikacijske tehnologije vrše na društvo. Suvremena tehnologija ključna je za razvoj novih oblika medija koji u konačnici razvijaju nove društvene obrasce. Poznavanjem društvenog konteksta pomaže se razumijevanju utjecaja suvremenih medija na ponašanje pojedinca.
Po završetku nastave studenti će moći:
Sadržaji su predavanja i vježbi sljedeći:
Očekuje se da studenti kroz sadržaj predmeta usvoje sljedeća znanja, kompetencije i vještine:
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanja | slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | - razumjeti osnovne koncepte teorije medija - prepoznavati osnovna obilježja razvoja informacijskog društva |
pismeni test (40% ukupne ocjene) |
seminari i radionice | sudjelovanje u seminarskim raspravama i izrada seminarskog rada | - razumjeti i tumačiti uzroke i posljedice promjena u obrascima komuniciranja |
ocjena napisanog seminarskog rada (40% ukupne ocjene) |
samostalni pismeni | rješavanje problemskih zadataka i sudjelovanje u raspravi | - kritički ocjenjivati prednosti i nedostatke uporabe različitih suvremenih medija | problemski pismeni i rasprava na nastavi (20% ukupne ocjene) |
Aktivnost u nastavi, Kolokvij, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0 | 20% |
Kolokvij | 0,7 | 40% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,7 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 40% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 110 ocjenskih bodova ili 55% ocjene. Rad studenta na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave kroz dva kolokvija i seminarski rad. Seminarski rad donosi 40% bodova, položeni kolokviji 40% bodova, a pohađanje nastave i aktivnost na nastavi 20% bodova.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 110 − 125 ocjenskih bodova (55% − 62%) = dovoljan (2), 126 − 159 ocjenskih bodova (63% − 79%) = dobar (3), 160 − 179 ocjenskih bodova (80% − 89%) = vrlo dobar (4), 180 − 200 ocjenskih bodova (90% − 100%) = izvrstan (5).
Obveze su studenata na predmetu sljedeće: