Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Jelkić, Vladimir | 15 |
0 |
0 |
|
Papo, Demian | 0 |
0 |
15 |
Cilj predmeta je upoznavanje studenata sa filozofijom Friedricha Nietzschea, a posebno sa njegovim shvaćanjem same mogućnosti izlaganja mišljenja kroz različite tipove teksta. To podrazumijeva objašnjenje njegove kritike filozofske (u prvom redu metafizičke) tradicije i samog pojma moderne koji je kao projekt vrhunac i kraj te tradicije. Svakako se mora pokazati i utjecaj kritike te tradicije na suvremene mislioce i njena recepcija u umjetnosti (posebice u poeziji). Pri tome treba obrazložiti Nietzscheovo shvaćanje temeljnih pojmova unutar zadane tematike: istina, logika, jezik, privid, vječno vraćanje onog jednakog, nihilizam, vlastitost.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | razumjeti ključnu ulogu F. Nietzschea u razaranju projekta moderne | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | razumjeti smisao i dosege kasnijih interpretacija njegove filozofije unutar različitih teorijskih projekata | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | uočiti granice koje je Nietzsche odredio samoj logici i metafizičkoj tradiciji nasuprot umjetnosti | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | iskazati samostalnost i odgovornost pri kritičkom utemeljenju vlastita stajališta spram suvremenih rasprava | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 10% |
Pohađanje nastave | 0,5 | 0% |
Seminarski rad | 1 | 30% |
Usmeni ispit | 1 | 60% |
Kontinuirano praćenje napredovanja studenta kroz radionice i vježbe. Pismeni rad kao uvjet izlaska na usmeni ispit.
Rad studenta na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave, te na usmenom ispitu. Završni usmeni ispit donosi 60% bodova, seminarski rad 30%, a aktivnost u nastavi 10% bodova.
Student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene.
Ocjena se izračunava na sljedeći način:
(završni usmeni ispit x 0,6) + (seminarski rad x 0,3) + (aktivnost u nastavi x 0,1).
Primjer izračunavanja ocjene:
završni usmeni ispit – 4
seminarski rad – 5
aktivnost u nastavi – 5
(4 x 0,6) + (5 x 0,3) + (5 x 0,1) = 2,4 + 1,5 + 0,5 = 4,4
Konačna ocjena 4,4 → vrlo dobar (4)
Redovito pohađanje nastave,sudjelovanje u vježbama i radionicama,te jedan pisani rad uz mentorstvo profesora.