Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA -PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Žitko, Pavao | 15 |
0 |
15 |
Osnovni cilj predmeta je uvesti studente u povijesni kontekst nastanka filozofije egzistencije u 19. stoljeću i pokazati mjeru s kojom je ona imala utjecaj na čitavo posthegelijansko filozofsko nasljeđe. Filozofija egzistencije se principijelno ne bi mogla ispostavljati kao konzistentan filozofski pravac koji je vremenski omeđen, već se u tom teorijskom sklopu više radi o načinu filozofskog mišljenja koji se tiče kako filozofije same, tako i njene »duhovne situacije« prožete u djelima ključnih predstavnika. U tom smislu studentima se omogućuje uvid u pretpostavke nastanka takve suvremene filozofije koja čovjeka kao egzistenciju pokušava sagleda(va)ti na temelju njegovih navlastitih egzistencijalnih i faktičnih egzistencijelnih mogućnosti iz povijesno-kulturne situacije u kojoj se nalazi.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Sadržaj predavanja i seminara su sljedeći:
Očekuje se da će studenti kroz sadržaj predmeta usvojiti sljedeća znanja, kompetencije i vještine:
seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja | objasniti genezu nastanka filozofije egzistencije kao načina mišljenja | pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, analiza primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | razumjeti diskurs filozofije egzistencije | pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | objasniti sličnosti i razlike među filozofima egzistencije 19. stoljeća | pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, analiza primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | iskazati samostalnost, kolegijalnost i odgovornost prema sadržaju kolegija i obvezama | pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 10% |
Pohađanje nastave | 0,25 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 30% |
Usmeni ispit | 1 | 60% |
Rad studenta na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave, te na usmenom ispitu. Usmeni ispit donosi 60% bodova, seminarski rad 30%, a pohađanje nastave i aktivnost na nastavi 10% bodova.
Obveze studenata na predmetu su sljedeće: