Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Medve, Zoltan | 15 |
0 |
15 |
Upoznati studente s pojmom i osnovama poredbene književnosti i pitanjima prevođenja; teorijom i granama komparatistike, načinima komparatističkih istraživanja. Studenti se upoznaju s paralelama i različitostima mađarske i europske kulture i književnosti (po mogućnosti s posebnim osvrtom na srednjoeuropsku, unutar toga na hrvatsku kulturu i književnost), s istodobnošću i raznodobnošću; s dodirnim točkama i stranputicama te njihovim pozadinama i uzrocima istaknutih književnopovijesnih razdoblja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanja, radionice | slušanje, čitanje književnih djela, usporedbena analiza djela | primijeniti komparatističke metode u usporedbi književnih djela | usmeni ispit, aktivnost studenata |
predavanja, radionice | slušanje, čitanje književnih djela, u originalnome i u prijevodu | primijeniti terminologije komparatistike, osnovnu terminologiju prevođenja | usmeni ispit, aktivnost studenata |
predavanja | slušanje | smjestiti mađarsku književnost u europski kontekst | usmeni ispit |
predavanja | slušanje | opisati važnije karakteristike raznih razdoblja mađarske i europske književnosti | usmeni ispit |
radionice | čitanje književnih djela, rasprava | prepoznati sinkroniju i asinkroniju mađarske i europske književnosti | aktivnost studenata |
predavanja, radionice | slušanje, čitanje literature, rasprava | prepoznati uzroke asinkronije mađarske i europske književnosti | usmeni ispit, aktivnost studenata |
Pohađanje nastave, Referat, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 0,7 | 0% |
Referat | 0,8 | 30% |
Usmeni ispit | 1,5 | 70% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente na dvopredmetnom studiju uzimaju se u obzir ocjena referata (30%) i ocjena završnog usmenog ispita (70%).
Studenti na dvopredmetnom studiju ostvaruju pravo na potpis i pravo izlaska na završni usmeni ispit ako ispune dva uvjeta: (1) tijekom nastave pripremili su i usmeno prezentirali seminar i (2) bili su nazočni na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika.
Praćenje i analiza kvalitete sadržaja predmeta u skladu s procjenom izvođača kolegija i sustručnjaka na Studiju mađarskog jezika i književnosti.