Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Kišpeter, Hajnalka | 0 |
30 |
0 |
Cilj kolegija je pružiti studentima potrebno leksičko i gramatičko znanje za praćenje ostalih kolegija na mađarskom jeziku kao i za aktivno sudjelovanje u nastavi studija, također upoznati studente sa strukturom i logikom mađarskog jezika kako bi se mogli kreativno koristiti njime u komunikaciji s izvornim govornicima.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Kolegij se nadograđuje na Komunikacijske vježbe 1. Tijekom semestra obrađuju se različite teme usmeno i pisano, utvrđuje se gramatika s posebnim naglaskom na sintaksi te se obraća pozornost na kreativnu uporabu jezika putem specifičnih usmenih i pismenih vježbi. Intenzivno se koriste autentični audiovizualni materijali. Čitaju se novinski članci i kraća književna djela.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | pratiti tijek misli složenijeg, misaonog teksta | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, zadatak čitanja i analize primjera | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature | izražavati vlastite misli o svakodnevnim temama te onima vezanima uz studije, osobno zanimanje, posao itd. | aktivnost studenata u nastavi, pismeni i usmeni ispit |
seminarsko izlaganje, diskusija | suradnja, aktivno sudjelovanje, odgovorno izvršavanje obveza | napisati opširan, jasan tekst | seminarski rad, pismeni i usmeni ispit |
seminarsko izlaganje, diskusija | suradnja, aktivno sudjelovanje, odgovorno izvršavanje obveza | voditi nevezan razgovor s izvornim govornikom | seminarski rad, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava | analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje | razumjeti strukturu i logiku mađarskog jezika | aktivnost studenata u nastavi, pismeni i usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 30% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,75 | 70% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Konačna ocjena proizlazi iz sljedećih elemenata:
kontinuirana provjera znanja – 70 % bodova.
aktivnost u nastavi (izvršenje zadataka na nastavi i izvan nje) – 30 % bodova
Student ostvaruje pravo na potpis i pravo izlaska na završni pismeni ispit ako ispuni dva uvjeta: (1) bio je nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati. (2) tijekom nastave predao je sve zadatke koje je potrebno samostalno riješiti i zadovoljio minimalnim uvjetima postavljenim za taj zadataka
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika.
Praćenje i analiza kvalitete sadržaja predmeta u skladu s procjenom izvođača kolegija i sustručnjaka na Studiju mađarskog jezika i književnosti.