Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Medve, Zoltan | 0 |
0 |
0 |
|
Walko, Adam | 30 |
0 |
15 |
Cilj je kolegija prenijeti osnovne spoznaje s područja mađarske književnosti klasicizma i romantizma. Upoznati okruženje, strukturu i povijesne mijene u književnosti. Upoznati se s uzorcima autorova života i opusa te vrste tekstova i metode razumijevanja tekstova.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Prosvjetiteljstvo i modernizam. Problematika godine 1772. kao prijelomne godine za početak razdoblja i osnovna pitanja ostalih periodizacijskih modela. Književne spoznaje o mađarskom prosvjetiteljstvu i aspekt povijesne kritike razdoblja. Pitanja o ukusima u povijesnim razdobljima. Književna obnova u svjetlu emocionalnosti. Bessenyei György i njegovi prijatelji pjesnici. Lirika prosvjetiteljstva prije Csokonaija. Obnova pjesništva. Pitanje jezika. Promjena funcije mađarske drame. Škola i kazalište. Rođenje mađarskog romana. Kármán József i suvremenici. Csokonai Vitéz Mihály i njegovi prijatelji pjesnici. Devedesete: kontinuitet ili prevrat? Procesi u mađarskom klasicizmu i romantizmu (jezična obnova, književne prepirke, književni krugovi) i važniji autori: Kazinczy, Berzsenyi, Kölcsey, Vörösmarty, Petőfi.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanja | slušanje | primijeniti metode analize na pojedinačne autore i na reprezentativna djela | usmeni ispit |
predavanja | slušanje | primijeniti osnovne pojmove književnosti razdoblja | usmeni ispit |
radionice | slušanje | primijeniti zaključke utvrđene o smjerovima i književnim spoznajama | seminarski rad |
radionice | slušanje | prepoznati utjecaj književnog razdoblja na sljedeće razdoblje | seminarski rad |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 2 | 60% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Seminarski rad | 1 | 40% |
Konačna ocjena proizlazi iz sljedećih elemenata:
seminarski rad – 40% bodova
usmeni ispit - 60% bodova.
Studenti na dvopredmetnom studiju ostvaruju pravo na potpis i pravo izlaska na završni usmeni ispit ako ispune dva uvjeta: (1) tijekom nastave pripremili su i usmeno prezentirali seminar i (2) bili su nazočni na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika.
Praćenje i analiza kvalitete sadržaja predmeta u skladu s procjenom izvođača kolegija i sustručnjaka na Studiju mađarskog jezika i književnosti.