Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bockovac, Timea Anita | 15 |
30 |
0 |
Cilj kolegija je upoznati studente s trima osnovnim područjima morfologije: s deklinacijama i konjugacijama, tvorbom riječi i slaganjem riječi, koja će se prikazati najprije kroz vezu sa sintaksom i morfologijom, a onda kroz vezu fonologije i morfologije. Na vježbama izmorfologije cilj je na konkretnim primjerima pravilno odrediti oblike riječi te pravilno tvoriti nove oblike na temelju usvojenih znanja na predavanjima.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Pojam i sustav tvorbe riječi u mađarskom jeziku. Infleksijski sufiks (pojam i uporaba). Formanti glagolskih pridjeva. Pridjevske konstrukcije s obveznim proširenjima. Formanti za tvorbu imenica, pridjeva, glagola, priloga, glagolskih priloga i pridjeva. Pravilan položaj formanta u riječi i pravilan poredak u odnosu na ostale sufikse.
Pojam i načini slaganja riječi (endocentrički, egzocentrički i neovisni spojevi riječi). Tipologija mađarskih složenica. Osnovne karakteristike složenica s deverbalnom osnovom. Zavisne složenice s jednakim sastavnicama.
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, grupna istraživanja | slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje | definirati vrste riječi | aktivnost studenata na nastavi, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, grupna istraživanja | slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje | identificirati različite tipove osnova | aktivnost studenata na nastavi, pismeni i usmeni ispit |
samostalni istraživački zadatak, radionica | sustavno opažanje i zaključivanje | kombinirati formante u različitim vrstama riječi | prezentacija, pismeni i usmeni ispit |
samostalni istraživački zadatak | sustavno opažanje i zaključivanje | konstuirati složenice različitih tipova | prezentacija, pismeni i usmeni ispit |
suradničko učenje | dijaloška metoda | kombinirati sintagme u rečenici po principu sročnosti | aktivnost studenata na nastavi, pismeni i usmeni ispit |
samostalni istraživački zadatak | sustavno opažanje i zaključivanje | konstruirati točne oblike imenskih riječi i glagola raznim morfološkim sredstvima | aktivnost studenata na nastavi, pismeni i usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Kontinuirano praćenje, Pismeni ispit, Pohađanje nastave
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,65 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,6 | 0% |
Kontinuirano praćenje | 1 | 0% |
Pismeni ispit | 1,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,25 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz testova (40%), ocjene za zadatke na nastavi (10%) te završni usmeni ispit (50%).
Student ostvaruje pravo na potpis i pravo izlaska na završni pismeni ispit ako ispuni dva uvjeta: (1) iz kontinuirane provjere znanja (redoviti testovi) postigao je iznad 60%; (2) bio je nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika.
Praćenje i analiza kvalitete sadržaja predmeta u skladu s procjenom izvođača kolegija i sustručnjaka na Studiju mađarskog jezika i književnosti.