Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Labadi, Žombor | 30 |
0 |
0 |
|
Dobsai, Gabriela | 0 |
0 |
15 |
Upoznati studente s razdobljima i vodećim rodovima te žanrovima moderne mađarske književnosti; s općim strujanjima i individualnim kanonima autora epike, lirike i drame; s društvenom, estetskom, filozofskom i kulturološkom pozadinom epohe. Na temelju književnih tekstova analizirati djela, ukazati na prirodu i uzroke zajedničkih karakteristika i raznolikosti suvremene mađarske književnosti.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje i seminarsko izlaganje | učenje po modelu, analiza literature | vladati terminologijom moderne mađarske književnosti | usmeni ispit |
predavanje i seminarsko izlaganje | analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje | prepoznati tematske i stilske oznake književnih djela epohe | usmeni ispit |
predavanje i seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | klasificirati glavne kulturološke i književne tendencija epohe | usmeni ispit |
predavanje i seminarsko izlaganje | analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje | objasniti djela i „ars poetice“ autora | aktivnost studenata u nastavi, usmeni ispit |
predavanje i seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, analiza tekstova | opisati pojedine značajke djela pojedinih autora | aktivnost studenata na nastavi, usmeni ispit |
predavanje i seminarsko izlaganje | suradnja i aktivno sudjelovanje | iskazati samostalnost u analizi jednostavnih tekstova književne epohe | aktivnost studenata na nastavi, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Referat, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,3 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,7 | 30% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Referat | 0,6 | 20% |
Usmeni ispit | 1,3 | 50% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir rezultati kolokvija: 30%, ocjene referata: 20% i završnog ispita: 50%.
Skala ocjenjivanja pismenih ispita je sljedeća:
60%-69% = dovoljan (2), 70%-79%=dobar (3), 80%-89%=vrlo dobar (4), 90%-100%=izvrstan
Student ostvaruje pravo na potpis ako ispuni dva uvjeta (1) tijekom nastave pripremio i održao referat; (2) bio nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika.
Praćenje i analiza kvalitete sadržaja predmeta u skladu s procjenom izvođača kolegija i sustručnjaka na Studiju mađarskog jezika i književnosti.