Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bjedov, Vesna | 0 |
0 |
0 |
Osposobiti studente za samostalno pripremanje i izvođenje nastave hrvatskoga jezika u osnovnoj i srednjoj školi. Razviti sposobnost samoanalize i samovrednovanja vlastite nastave.
Upoznati se s radom škole i osnovnom pedagoškom dokumentacijom.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE | |
nastava se iz Školske prakse JP ne održava na Filozofskom fakultetu, nego na nastavnim radilištima | pisanje, rad s udžbenicima hrvatskoga jezika te s čitankom iz književnosti, rad s nastavnim priručnicima i literaturom, konzultacije s mentorom (po potrebi i s nastavnikom metodike) | kreirati pismenu pripravu za nastavni sat hrvatskoga jezika i književnosti | studentova priprema, samostalno održavanje nastave i analiza |
|
nastava se iz Školske prakse JP ne održava na Filozofskom fakultetu, nego na nastavnim radilištima | pisanje, rad s udžbenicima hrvatskoga jezika te s čitankom iz književnosti, rad s nastavnim priručnicima i literaturom konzultacije s mentorom (po potrebi i s nastavnikom metodike) | primijeniti različite nastavne izvore u nastavi | studentova priprema, samostalno održavanje nastave i analiza | |
nastava se iz Školske prakse JP ne održava na Filozofskom fakultetu, nego na nastavnim radilištima. | pisanje, rad s udžbenicima hrvatskoga jezika te s čitankom iz književnosti, rad s nastavnim priručnicima i literaturom, konzultacije s mentorom (po potrebi i s nastavnikom metodike), samostalna izvedba nastavnoga sata u školi | integrirati različite nastavne sustave u oblikovanju i izvedbi nastavnoga sata | studentova priprema, samostalno održavanje nastave i analiza | |
nastava se iz Školske prakse JP ne održava na Filozofskom fakultetu, nego na nastavnim radilištima | samostalna izvedba nastavnoga sata u školi, nazočnost mentorovoj nastavi, promatranje, protokolarno bilježenje, usmjereno slušanje | aktivno sudjelovati u razrednoj komunikaciji | studentova priprema, samostalno održavanje nastave i analiza |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Priprema za nastavu
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 4 | 40% |
Pohađanje nastave | 3 | 30% |
Priprema za nastavu | 3 | 30% |
Konačna se ocjena izvodi na temelju ostvarenih bodova predviđenih za aktivnosti navedene u obrascu praćenja ostvarivanja Školske prakse JP. Student može ostvariti ukupno 34 boda, što je 100%. Razdioba bodova, pridružena ocjena te postotni omjer iskazani su ovako:
BODOVI – OCJENA – POSTOTCI
27-28 = 2 79% - 84%
29-30 = 3 85% - 91%
31-32 = 4 92% - 96%
33-34 = 5 97% -100 %