Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA -PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Pešić, Boško | 30 |
0 |
15 |
Uvođenje studenata u filozofsku terminologiju, njenu posebnost i njenu pragmatičnost. Osnovna je nakana kolegija pritom studentima ukazati na temeljne termine u filozofiji čime se i sam pojam filozofije podvrgava dvojbi s kojom se filozofiji analitički pristupa kao stjecištu definicija i/ili stjecištu kritike. Na toj pretpostavci se navezuje i glavna namjera kolegija koja se očituje u osposobljavanju studenata za daljnje samostalno istraživanje u filozofiji.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Sadržaj predavanja i seminara su sljedeći:
Očekuje se da će studenti kroz sadržaj predmeta usvojiti sljedeća znanja, kompetencije i vještine:
predavanja
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja | prepoznati osnovne i ključne filozofske pojmove | pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, analiza primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | objasniti sličnosti i razlike među osnovnim i ključnim filozofskim pojmovima | pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | osposobiti se za aktivno povezivanje termina iz filozofije s njihovim povijesnim kontekstom | pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, analiza primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | kritički se, odgovorno i samostalno odnositi prema različitim ideologemima u filozofiji | pohađanje nastave, aktivnost u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,25 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 0% |
Usmeni ispit | 1 | 100% |
Rad studenta na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave, te na usmenom ispitu. Usmeni ispit donosi 60% bodova, seminarski rad 30%, a pohađanje nastave i aktivnost na nastavi 10% bodova.
Obveze studenata na predmetu su sljedeće: