Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Lehocki-Samardžić, Ana | 15 |
15 |
0 |
Upoznati se s rečeničnim konstrukcijama, tradicionalnim i modernim teorijskim pitanjima jednostavnih i složenih rečenica. Na vježbama je cilj primijeniti usvojena znanja na konkretnim primjerima.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Klasifikacija rečenica na osnovi njihove strukture. Struktura jednostavne rečenice i rastavnih i nerastavnih zavisnih dijelova rečenice. Struktura složene rečenice. Zavisno složene rečenice i funkcionalne sastavnice zavisno složenih rečenica. Odnosna riječ. Veznik. Poredak zavisnih rečenica. Kategorizacijska zavisnost.
Neutralne i neneutralne rečenice. Neutralne rečenice. Regent, refleksija, slobodna dopuna, glagolski modifikatori, predikat.
Na vježbama se na konkretnim rečenicama uvježbavaju sadržaji koji se usvajaju na predavanjima tradicionalnom i generativno-transformacijskom metodom.
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, analiza literature | definirati jednostavnu i složenu rečenicu | aktivnost studenata u nastavi, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, analiza literature | opisati strukturu složene rečenice i glavne značajke zavisno složenih rečenica | aktivnost studenata u nastavi, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, diskusija | slušanje izlaganja, analiza literature | nabrojati osnovne funkcionalne sastavnice zavisno složenih rečenica | aktivnost studenata u nastavi, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, diskusija | slušanje izlaganja, sustavno opažanje | identificirati odnosnu riječ i veznik | aktivnost studenata u nastavi, pismeni i usmeni ispit |
zadatak čitanja i analize primjera | sustavno opažanje i zaključivanje | razlikovati vrste zavisnih rečenica | aktivnost studenata u nastavi, pismeni i usmeni ispit |
samostalni istraživački zadatak, grupna rasprava | postavljanje i rješavanje problema, aktivno sudjelovanje | konstruirati jednostavne, složene i višestruko složene rečenice | samostalno istraživanje, usmeni i pismeni ispit |
zadatak čitanja i analize primjera | postavljanje i rješavanje problema, aktivno sudjelovanje | kombinirati rastavne i nerastavne zavisne dijelove rečenica | samostalno istraživanje, usmeni i pismeni ispit |
samostalni istraživački zadatak | postavljanje i rješavanje problema | razlikovati pojam regenta, refleksije, slobodne dopune glagolskog modifikatora i predikata | samostalno istraživanje, usmeni i pismeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 1,25 | 60% |
Pismeni ispit | 1 | 40% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Konačna ocjena proizlazi iz sljedećih elemenata:
aktivnost u nastavi (izvršavanje zadataka na nastavi vježba i izvan nje) – 60 % bodova
pismeni ispit – 40 %.
Primjer oblikovanja konačne ocjene
Student je ostvario ocjenu 4 iz ispita i 2 iz aktivnosti na nastavi. Konačna ocjena izračunava se prema formuli: (isp. x 0,4) + (akt. x 0,6).
U našem primjeru taj bi izračun izgledao ovako:
(4 x 0,4) + (2 x 0,6) = 1,6 + 1,2 = 2,8 = 3.
Konačna ocjena u ovome bi slučaju bila dobar (3).
Student ostvaruje pravo na potpis i pravo izlaska na završni pismeni ispit ako ispuni dva uvjeta: (1) bio je nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati. (2) tijekom nastave predao je sve zadatke koje je potrebno samostalno riješiti i zadovoljio minimalnim uvjetima postavljenim za taj zadataka
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika.
Praćenje i analiza kvalitete sadržaja predmeta u skladu s procjenom izvođača kolegija i sustručnjaka na Studiju mađarskog jezika i književnosti.