Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Etter, Iris | 0 |
0 |
30 |
Cilj kolegija je usvajanje osnova njemačke i austrijske povijesti u periodu 1848.-1945., koji je od velikog značaja za daljnji razvoj obiju država do današnjeg vremena. Nadalje, studenti trebaju naučiti i biti u stanju primijeniti osnovne povijesne pojmove.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Predmet kolegija je povijesni razvoj Austrije i Njemačke od revolucionarne 1848. do 1945. godine. Obrađuju se sljedeće tematske cjeline:
Vodeća uloga Austrije u Njemačkom savezu, prusko-austrijski rat, austro-ugarska nagodba i nastanak dvojne monarhije, njemačko-francuski rat i nastanak Njemačkog Carstva, imperijalistička politika Njemačke, Njemačka i Austrija u 1. svjetskom ratu, raspad Monarhije, Weimarska Republika, austrofašizam, nacionalsocijalizam, Drugi svjetski rat i Holocaust.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, samostalni seminarski zadatak, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, izlaganje | primijeniti određene pojmove vezane uz njemačku i austrijsku povijest od 1848. do 1945. godine | aktivnost studenata u nastavi, usmeno izlaganje, pisani seminarski rad |
samostalni seminarski zadatak, konzultativna nastava | analiza literature, povezivanje i zaključivanje, pohađanje konzultacija | pismeno prikazati određene teme iz njemačke i austrijske povijesti ovog razdoblja | pisani seminarski rad |
samostalni seminarski zadatak, konzultativna nastava, usmeno izlaganje | analiza literature, povezivanje i zaključivanje, pohađanje konzultacija, usmeno izlaganje | usmeno prezentirati određene teme vezane uz njemačku i austrijsku povijest ovog razdoblja | usmeno izlaganje |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, diskusija | u osnovnim crtama opisati povijesna događanja na prostoru današnje Njemačke i Austrije u razdoblju od 1848. do 1945. godine | aktivnost studenata u nastavi |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Projekt/referat, Referat
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,4 | 20% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Projekt/referat | 1,25 | 50% |
Referat | 0,6 | 30% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz sudjelovanja u nastavi projekta/referata i referata, a udio je pojedinih ocjena u konačnoj ocjeni izražen gore.
Kriteriji
93-100% = 5
85-92% = 4
77-84% = 3
69-76% = 2
Projekt/Referat = 3; Referat = 4; sudjelovanje u nastavi = 5;
Izračun ukupne ocjene = 3 x 0,5 + 4 x 0,3 + 5 x 0,2 = 3,7 . Konačna ocjena iznosi vrlo dobar (4).
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio nazočan na najmanje 70% nastavnih sati.
Anonimna anketa.