Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Jozić, Ivana | 0 |
0 |
30 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Kolegij nudi kratko upoznavanje s poviješću retorike s osobitim osvrtom na klasičnu definiciju i zadaće ove vještine. Nakon toga slijedi proučavanje retorike iz pragmatičkoga aspekta jer je retorika od svojih početaka pa do danas uvijek bila povezana s različitim svrhama i ciljevima. Unutar ovoga dijela proučavat će se između ostaloga raščlamba govora, argumentacija, retoričke figure i tropi. Analize će se i vježbe temeljiti na uporabnim tekstovima ali i na različitim književnim tekstovima koji bi studentima trebali zorno prikazati i približiti uporabu i učinkovitost različitih stilskih sredstava. Poseban se naglasak se stavlja na samostalan i interaktivan rad studenata te njihovu aktivnu ulogu tijekom trajanja kolegija, koja bi se prije svega odnosila na vježbe posvećene tematskim blokovima.
seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
seminarsko izlaganje, analiza primjera i video-materijala | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | opisati dijelove i obilježja govora, stilske figure i cilj emitenta odgovarajućom stručnom terminologijom | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit |
seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analiza primjera | slušanje izlaganja, analiza i zaključivanje | klasificirati govor po zadanim kriterijima | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit |
seminarsko izlaganje, analiza primjera i video-materijala | slušanje izlaganja, analiza | analizirati govore primjenjujući odgovarajuća pravila | aktivnost studenata u nastavi |
seminarsko izlaganje, zadatak čitanja, analiza primjera | slušanje izlaganja, opažanje i zaključivanje | prepoznati retoričke elemente u tekstovima | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit |
seminarsko izlaganje, analiza primjera | slušanje izlaganja, analiza primjera | koristiti odgovarajuću terminologiju prilikom opisa retoričkih figura u konkretnom jezičnom materijalu | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit |
samostalni rad, samostalni istraživački zadatak | samostalna i cjelovita priprema govora, simulacija | samostalno održati javni govor | projektna aktivnost |
suradnički rad, istraživački zadatak | suradnja, aktivno sudjelovanje, samostalne i cjelovite pripreme aktivnosti, simulacija | samostalno održati debatu/okrugli stol | projektna aktivnost |
suradnički rad, istraživački zadatak | suradnja, aktivno sudjelovanje, samostalne i cjelovite pripreme aktivnosti, simulacija | vrjednovati stavove iznesene na debati/ okruglom stolu | projektna aktivnost |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Projekt
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Pismeni ispit | 2 | 70% |
Pohađanje nastave | 0,25 | 0% |
Projekt | 0,5 | 30% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente na jednopredmetnom i dvopredmetnom studiju uzimaju se u obzir ocjena iz projekta/ govora i ocjena iz završnog pismenog ispita: 30% konačne ocjene čini ocjena iz projekta/ govora, a 70% konačne ocjene čini ocjena iz završnog pismenog ispita.
Primjer oblikovanja konačne ocjene za studente na jednopredmetnom i dvopredmetnom studiju
Student je ostvario ocjenu 4 iz projekta/ govora i 3 iz završnog ispita. Konačna ocjena izračunava se prema formuli: (sem. x 0,3) + (isp. x 0,7).
U našem primjeru taj bi izračun izgledao ovako:
(4 x 0,3) + (3 x 0,7) = 1,2 + 2,1 = 3,3 = 3.
Konačna ocjena u ovome bi slučaju bila dobar (3).
Studenti na jednopredmetnom i dvopredmetnom studiju ostvaruju pravo na potpis i pravo izlaska na završni pismeni ispit ako ispune dva uvjeta: (1) tijekom nastave pripremili su i usmeno prezentirali govor projekt i (2) bili su nazočni na najmanje 70% održanih nastavnih sati.