Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Walko, Adam | 0 |
30 |
0 |
|
Kišpeter, Hajnalka | 0 |
60 |
0 |
Cilj kolegija je osposobiti studente za usmeno i pismeno služenje mađarskim jezikom te pružiti potrebno leksičko i gramatičko znanje za praćenje kolegija na mađarskom jeziku kao i za aktivno sudjelovanje na istima.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Ovaj se kolegij nadovezuje na Jezične vježbe 1. i 2. U njemu se naglasak stavlja na razvoj komunikacijskih kompetencija, na uvježbavanje gramatičkih struktura mađarskog jezika, te na proširenje vokabulara, s posebnim osvrtom na jezične elemente kao što su kolokacije, prepozicijske fraze, idiomatski izričaji i sl. Intenzivno se radi na uvježbavanju i razvijanju svih jezičnih vještina - receptivnih: slušanja i čitanja, te produktivnih: govora i pisanja.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | prepoznati sadržaj jednostavnih pisanih i usmenih tekstova na mađarskom jeziku | aktivnost studenata u nastavi |
predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | analiza primjera (i uvježbavanje) | voditi jednostavan razgovor na mađarskom jeziku u vezi s poznatim, svakodnevnim aktivnostima i situacijama | seminarski rad, prezentacija, esej, aktivnost studenata na nastavi, kontinuirana provjera napretka |
predavanje, zadatak čitanja i analize primjera | analiza primjera (i uvježbavanje) | upotrijebiti osnovne formulaične izraze u razgovoru | aktivnost studenata u nastavi |
predavanje, zadatak čitanja i analize primjera | analiza primjera (i uvježbavanje) | primijeniti osnovni vokabular i jednostavne glagolske oblike u usmenim i pisanim oblicima jezičnih aktivnosti | aktivnost studenata u nastavi |
predavanje, grupna rasprava | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, učenje po modelu, analiza literature | prepoznati ključne razlike između mađarskog i hrvatskog jezičnog sustava | aktivnost studenata u nastavi |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirano praćenje napretka, Pohađanje nastave, Usmena prezentacija
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 1 | 10% |
Kontinuirano praćenje napretka | 1,5 | 40% |
Pohađanje nastave | 3,1 | 0% |
Usmena prezentacija | 2 | 50% |
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio nazočan na najmanje 89% održanih nastavnih sati, i ako je zadovoljio kriterije kontinuiranog praćenja napretka.
Kontinuirano praćenje napretka prati razvoj jezičnih kompetencija (vokabular, gramatika i pravopis) iz tjedna u tjedan tijekom semestra. Kontinuirano praćenje napretka se provodi bez prethodne najave u usmenom i pismenom obliku. Na kraju semestra studenti moraju održati usmenu prezentaciju iz usmenih tema međunarodno priznatog ECL sustava na razini B1 prema Zajedničkom europskom referentnom okviru.
Szita Sz.; Pelcz K. – MagyarOK B1+, Pécsi Tudományegyetem Nemzetközi Oktatási Központ, 2016.
Gyöngyösi Lívia; Hetesy Bálint: Jó reggelt! KKM Oktatási és Rekreációs Kft., átdolgozott kiadás, Budapest, 2019.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika.
Praćenje i analiza kvalitete sadržaja predmeta u skladu s procjenom izvođača kolegija i sustručnjaka na Studiju mađarskog jezika i književnosti.