Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Kišpeter, Hajnalka | 0 |
30 |
0 |
Cilj ovog kolegija je osposobiti studenate za usmenu i pismenu uporabu mađarskog jezika te im pružiti potrebno leksičko i gramatičko znanje za praćenje kolegija na mađarskom jeziku kao i za aktivno sudjelovanje u nastavi studija, također upoznati studente sa strukturom i logikom mađarskog jezika kako bi se mogli kreativno koristiti njime u komunikaciji s izvornim govornicima
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Kolegij obrađuje komunikacijske teme i situacije, posebno tekstove u razgovornom stilu te književni jezik i publicistički stil. Tijekom semestra obrađuju se različite teme usmeno i pisano, utvrđuje se gramatika s posebnim naglaskom na sintaksi te se obraća pozornost na kreativnu uporabu jezika putem specifičnih usmenih i pismenih vježbi. Intenzivno se koriste autentični audiovizualni materijali. Čitaju se novinski članci i kraća književna djela
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
suradničko učenje, grupna rasprava, diskusija | sustavno opažanje i zaključivanje, aktivno sudjelovanje | upotrebljavati usvojeni vokabular u usmenoj komunikaciji | aktivnost studenata u nastavi, usmeni ispit |
suradničko učenje, grupna rasprava, diskusija | sustavno opažanje i zaključivanje, aktivno sudjelovanje | konstruirati proširene i složene rečenice u pisanoj formi | aktivnost studenata u nastavi, usmeni i pismeni ispit |
suradničko učenje, grupna rasprava, diskusija | sustavno opažanje i zaključivanje, aktivno sudjelovanje | izvještavati u usmenoj formi o svakodnevnim temama | aktivnost studenata u nastavi, usmeni ispit |
suradničko učenje, grupna rasprava, diskusija | sustavno opažanje i zaključivanje, aktivno sudjelovanje | konstruirati opširan, jasan tekst o svakodnevnim temama te onima vezanima uz studij, zanimanje i posao | aktivnost studenata u nastavi, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 30% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,75 | 70% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Konačna ocjena proizlazi iz sljedećih elemenata:
kontinuirana provjera znanja – 70 % bodova.
aktivnost u nastavi (izvršenje zadataka na nastavi i izvan nje) – 30 % bodova
Primjer oblikovanja konačne ocjene
Student je ostvario ocjenu 3 iz kontinuirane provjere i 5 iz aktivnosti na nastavi. Konačna ocjena izračunava se prema formuli: (kon. x 0,7) + (akt. x 0,3).
U našem primjeru taj bi izračun izgledao ovako:
(3 x 0,7) + (5 x 0,3) = 2,1 + 1,5 = 3,6 = 4.
Konačna ocjena u ovome bi slučaju bila vrlo dobar (4).
Student ostvaruje pravo na potpis i pravo izlaska na završni pismeni ispit ako ispuni dva uvjeta: (1) bio je nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati. (2) tijekom nastave predao je sve zadatke koje je potrebno samostalno riješiti i zadovoljio minimalnim uvjetima postavljenim za taj zadataka
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika.
Praćenje i analiza kvalitete sadržaja predmeta u skladu s procjenom izvođača kolegija i sustručnjaka na Studiju mađarskog jezika i književnosti.