Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
obavezan |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Pon, Leonard | 15 |
0 |
15 |
Cilj kolegija je produbiti znanje o njemačkim sintaktičkim strukturama usporedbom s paralelnim strukturama u studentima materinskom hrvatskom jeziku. Cilj je također potaknuti studente na samostalno istraživanje u području kontrastivne sintakse njemački-hrvatski.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature | prepoznati ekvivalentne sintaktičke strukture u njemačkom i hrvatskom jeziku | pismeni i usmeni ispit |
seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava, suradnja, aktivno sudjelovanje | prevesti rečenicu polaznog jezika ekvivalentnom sintaktičkom strukturom ciljnog jezika | aktivnost studenata u nastavi, pismeni i usmeni ispit |
seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava, suradnja, aktivno sudjelovanje | usporediti izvorni tekst i njegov prijevod s obzirom na sintaktičke strukture | aktivnost studenata u nastavi, pismeni i usmeni ispit |
predavanje | slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature | klasificirati sintaktičke razlike između dva jezika | pismeni i usmeni ispit |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Zadaće
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1,25 | 100% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Zadaće | 1 | 0% |
Ocjena iz završnog pismenog ispita je konačna ocjena.
Kontinuirano praćenje, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Zadaće
Uvjeti za potpis su pohađanje nastave minimalno 70 % i izrada svih zadaća tijekom semestra.
Kraći testovi za provjeru usvojenosti obrađenog gradiva jednom mjesečno; anketa među studentima i drugi oblici povratne informacije (npr. individualne konzultacije, grupne diskusije na satu).