Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Gittel, Ina | 0 |
30 |
0 |
Razvijanje sposobnosti usmene komunikacije u različitim situacijama na poslu učenjem i primjenom specifičnih jezičnih sredstava i oblika ophođenja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
(Poglavito usmena) komunikacija u poslovnim situacijama (obilježja, načini ophođenja, jezična sredstva).
U igrama po ulogama («roleplay») vježba se razgovor u raznim poslovnim prigodama:
oslovljavanje,
pozdravljanje pri dolasku/susretu i odlasku,
predstavljanje sebe i drugih,
poslovno telefoniranje,
molba, zahvala, isprika, promjena termina, prenošenje obavijesti trećoj osobi,
ugovaranje termina,
traženje i davanje informacija (cijene, mjere i težina, ambalaža, materijali, rokovi i načini plaćanja, slanje/transport)
opis puta do tvrtke i sl.
opisivanje tvrtke i djelatnosti,
predstavljanje i usporedba proizvoda,
upit, narudžba, prigovor i reklamacija, opomena,
životopis.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
zadatak čitanja i analize primjera, korištenje i analiza audio- i video-materijala, usmene i pismene vježbe, modeliranje ponašanja | razgovor/dijaloška metoda, simulacija, postavljanje i rješavanje problema, usmeno izražavanje | pravilno se izražavati pri pozdravljanju, oslovljavanju, predstavljanju sebe i drugih osoba | aktivnost studenata na nastavi, izvršavanje pismenih domaćih zadataka, pismeni kolokvij |
zadatak čitanja i analize primjera, korištenje i analiza audio- i video-materijala, usmene i pismene vježbe, modeliranje ponašanja | razgovor/dijaloška metoda, simulacija, postavljanje i rješavanje problema, usmeno izražavanje | pravilno se izražavati u različitim situacijama (molba, zahvala, isprika, prenošenje obavijesti trećoj osobi) | aktivnost studenata na nastavi, izvršavanje pismenih domaćih zadataka, pismeni kolokvij |
zadatak čitanja i analize primjera, korištenje i analiza audio- i video-materijala, usmene i pismene vježbe, modeliranje ponašanja | razgovor/dijaloška metoda, simulacija, postavljanje i rješavanje problema, usmeno izražavanje | informirati (se) o cijeni, mjerama, težini, ambalaži, materijalu, rokovima i načinu isporuke i plaćanja | aktivnost studenata na nastavi, izvršavanje pismenih domaćih zadataka, pismeni kolokvij |
zadatak čitanja i analize primjera, korištenje i analiza audio- i video-materijala, usmene i pismene vježbe, modeliranje ponašanja | razgovor/dijaloška metoda, simulacija, postavljanje i rješavanje problema, usmeno izražavanje | formulirati jednostavan upit, narudžbu, prigovor/reklamaciju, opomenu, promjenu termina/rokova | aktivnost studenata na nastavi, izvršavanje pismenih domaćih zadataka, pismeni kolokvij |
zadatak čitanja i analize primjera, usmene i pismene vježbe, modeliranje ponašanja | razgovor/dijaloška metoda, simulacija, postavljanje i rješavanje problema, usmeno izražavanje | opisati put do nekog odredišta | aktivnost studenata na nastavi, izvršavanje pismenih domaćih zadataka, pismeni kolokvij |
zadatak čitanja i analize primjera, korištenje i analiza audio- i video-materijala, usmene i pismene vježbe, modeliranje ponašanja | razgovor/dijaloška metoda, simulacija, postavljanje i rješavanje problema, usmeno izražavanje | obaviti rezervaciju smještaja, ulaznica i sl. | aktivnost studenata na nastavi, izvršavanje pismenih domaćih zadataka, pismeni kolokvij |
radionica | pismeno izražavanje | napisati tabelaran životopis | aktivnost studenata na nastavi, izvršavanje pismenih domaćih zadataka |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
usmeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,62 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,63 | 20% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Usmeni ispit | 1 | 80% |
Pri oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena kontinuirane provjere znanja tijekom semestra (= 20% konačne ocjene) i ocjena postignuta na završnom usmenom ispitu (= 80% konačne ocjene). Obje komponente moraju biti pozitivno ocijenjene da bi konačna ocjena bila pozitivna.
Kontinuirana provjera znanja 5, usmeni ispit 3 = 5 x 0,2 + 3 x 0,8 = 1 + 2,4 = 3,4 = dobar (3)
Uvjet za polaganje ispita iz Konverzacijskih vježba 2 jest položen ispit iz Konverzacijskih vježba 1.
Student ostvaruje pravo na potpis i pravo izlaska na završni usmeni ispit ako je ispunio oba uvjeta:
a) tijekom semestra u zadanom je roku izvršio sve zadatke (domaće zadaće i pripreme za nastavu),
b) nije izostao s više od 6 sati nastave u semestru.
Anonimna anketa.