| Studij | Godina | Semestar | Status | 
|---|---|---|---|
| MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. | ljetni | obavezan | 
| Nastavnik | Nositelj | P | V | S | 
|---|---|---|---|---|
| Kišpeter, Hajnalka | 0 | 60 | 0 | 
Cilj je kolegija razvijati kod studenata osnovni vokabular, vježbati osnovne gramatičke strukture, primjenu pravila izgovora i pisanja, razvijati osnovne komunikacijske sposobnosti studenata na mađarskom jeziku u jezičnim djelatnostima govorenja i pisanja, osvješćivati ih o razlikama između mađarskog i hrvatskog jezičnog sustava.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
S posebnim naglaskom na gramatici (pridjevi, antonimi, komparacija, posvojne i povratne zamjenice) i ortografiji, kolegij obrađuje svakodnevne komunikacijske teme kao što su, primjerice situacije u gradu i opis grada, školovanje, putovanje (kolodvori, zračna luka, hoteli, znamenitosti) itd.
vježbe
| NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA | METODA PROCJENE | 
| predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | prepoznati sadržaj jednostavnih pisanih i usmenih tekstova na mađarskom jeziku | aktivnost studenata u nastavi | 
| predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | analiza primjera (i uvježbavanje) | voditi jednostavan razgovor na mađarskom jeziku u vezi s poznatim, svakodnevnim aktivnostima i situacijama | seminarski rad, prezentacija, esej, aktivnost studenata na nastavi, kontinuirana provjera napretka | 
| predavanje, zadatak čitanja i analize primjera | analiza primjera (i uvježbavanje) | upotrijebiti osnovne formulaične izraze u razgovoru | aktivnost studenata u nastavi | 
| predavanje, zadatak čitanja i analize primjera | analiza primjera (i uvježbavanje) | primijeniti osnovni vokabular i jednostavne glagolske oblike u usmenim i pisanim oblicima jezičnih aktivnosti | aktivnost studenata u nastavi | 
| predavanje, grupna rasprava | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, učenje po modelu, analiza literature | prepoznati ključne razlike između mađarskog i hrvatskog jezičnog sustava | aktivnost studenata u nastavi | 
Aktivnost u nastavi, Kontinuirano praćenje napretka, Pohađanje nastave, Usmena prezentacija
usmeno i pismeno
| Element | Opterećenje u ECTS | Udio u ocjeni | 
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 1,4 | 10% | 
| Kontinuirano praćenje napretka | 1,5 | 40% | 
| Pohađanje nastave | 3,1 | 0% | 
| Usmena prezentacija | 2 | 50% | 
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio nazočan na najmanje 89% održanih nastavnih sati, i ako je zadovoljio kriterije kontinuiranog praćenja napretka.
Kontinuirano praćenje napretka prati razvoj jezičnih kompetencija (vokabular, gramatika i pravopis) iz tjedna u tjedan tijekom semestra. Kontinuirano praćenje napretka se provodi bez prethodne najave u usmenom i pismenom obliku. Na kraju semestra studenti moraju održati usmenu prezentaciju iz usmenih tema međunarodno priznatog ECL sustava na razini A2 prema Zajedničkom europskom referentnom okviru.
Szita Sz.; Pelcz K. – MagyarOK A2+, Pécsi Tudományegyetem Nemzetközi Oktatási Központ, 2014.
Gyöngyösi Lívia; Hetesy Bálint: Jó reggelt! KKM Oktatási és Rekreációs Kft., átdolgozott kiadás, Budapest, 2019.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika.
Praćenje i analiza kvalitete sadržaja predmeta u skladu s procjenom izvođača kolegija i sustručnjaka na Studiju mađarskog jezika i književnosti.