Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PREDDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
obavezan |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PREDDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Dämon, Daniela | 0 |
45 |
0 |
Glavni ciljevi ovog kolegija su daljnje razvijanje usmenog izražavanja i razumijevanja slušanjem. Osim toga studenti trebaju aktivno i pasivno ovladati vokabularom obrađenih tekstova i tema. U što opuštenijoj atmosferi trebaju ojačati samopouzdanje za govorenje pred publikom i postupno uklanjati inhibicije koje ih pri tom ometaju.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
aktivno i pasivno koristiti vokabular određenih tekstova i tema
prezentirati određenu temu pred publikom
izvijestiti o određenoj pročitanoj temi
aktivno primijeniti vokabular obrađenih tekstova
napisati esej ili sastav o pročitanom tekstu te formulirati svoje stavove o temi
Na jezičnim vježbama 6 studenti dobivaju mogućnost daljnjeg razvijanja vlastitih retoričkih vještina na njemačkom jeziku. U tu svrhu vježbaju govorenje pred publikom u različitim situacijama. Svaki student mora tijekom semestra održati jedan referat i sudjelovati u raznim jezičnim igrama. Uz vještinu govorenja, slušanjem i analizom autentičnih tekstova razvijaju i vještinu razumijevanja slušanjem.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
slušanje audio snimki, slušanje i gledanje videosnimki, grupni rad | slušanje audio snimki, slušanje i gledanje videosnimki, sudjelovanje u grupnom radu | aktivno i pasivno koristiti vokabular određenih tekstova i tema | pismena zadaća, usmeni ispit, aktivnost na nastavi |
seminarsko izlaganje, rasprava | izlaganje referata, rasprava | prezentirati određenu temu pred publikom | pismena zadaća, pismeni ispit |
čitanje i analiza teksta, seminarsko izlaganje, rasprava, | slušanje, čitanje i analiza teksta, izlaganje referata, sudjelovanje u raspravi | izvijestiti o određenoj pročitanoj temi | aktivnost na nastavi, usmeno izlaganje, pismena zadaća, usmeni ispit |
čitanje tekstova, analiza tekstova | čitanje tekstova, analiza tekstova, | aktivno primijeniti vokabular obrađenih tekstova | pismena zadaća |
čitanje i analiza teksta | čitanje i analiza teksta, pisanje sastava | napisati esej ili sastav o pročitanom tekstu te formulirati svoje stavove o temi | pismena zadaća |
Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Usmeni ispit, Zadaće
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirano praćenje | 0,2 | 10% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Usmeni ispit | 0,8 | 20% |
Zadaće | 1,9 | 70% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz drugog, trećeg i četvrtog elementa, a udio je pojedinih ocjena u konačnoj ocjeni izražen gore.
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio nazočan na najmanje 70% nastavnih sati.
Anonimna anketa.