| Studij | Godina  | 
                            Semestar  | 
                            Status  | 
                        
|---|---|---|---|
| NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g.  | 
                            ljetni  | 
                            obavezan  | 
                        
| NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g.  | 
                            ljetni  | 
                            obavezan  | 
                        
| Nastavnik | Nositelj  | 
                                P  | 
                                V  | 
                                S  | 
                            
|---|---|---|---|---|
| Babić, Snježana | 0  | 
                                60  | 
                                0  | 
                           	
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
OKVIRNI SADRŽAJI KOLEGIJA:
Na Jezičnim vježbama iz njemačkog jezika IV nastavlja se učvršćivanje i proširivanje temeljnog vokabulara po tematskim cjelinama, i to: mediji (radio, tisak, televizija, internet), umjetnost (književnost, kazalište, glazba, likovna umjetnost) i povijest.
Tematska područja obrađuju se kroz ciljane vježbe vokabulara kao i tekstove različitih vrsta (novinske članke, reportaže, vijesti, književne i stručne tekstove i dr.). Radom na tekstu studenti se upoznavaju sa značajnijim novinama i časopisima s njemačkog govornog područja (tiskanim kao i online), usvajaju vokabular vezan za određenu temu kao i relevantne podatke o zemljama njemačkog govornog područja, te razvijaju interkulturalnu kompetenciju usporedbom s pojavama u vlastitoj zemlji. Tekst je ujedno i polazište za diskusije, čime se razvija sposobnost izražavanja i argumentacije vlastitog mišljenja i stava. Potonje se od studenata očekuje i u pisanom obliku te u tu svrhu trebaju pisati i sastave na zadanu temu.
Kroz leksičke vježbe vježbaju se sinonimi, antonimi i homonimi te se ponavljaju i utvrđuju najčešće pojavnosti iz područja tvorbe riječi (pridjeva).
U okviru jezičnih vježbi IV i dalje se rade jednostavnije prijevodne vježbe u oba smjera.
Svakog tjedna aktualnim zbivanjima u zemlji i inozemstvu posvećuje se tzv. aktualni sat (do 30 min.), za koji studenti priređuju izbor najvažnijih i najzanimljivijih vijesti na njemačkom jeziku. Prezentaciji vijesti prethode obvezne konzultacije s lektorom.
S obzirom da se studenti tek u višim semestrima uvode u studij sintakse složene rečenice, a uočeno je da imaju poteškoća pri izricanju uzroka, posljedice, namjere, vremenskih odnosa i sl. te s povezivanjem rečenica u složene, zbog čega naginju upotrebi upadljivo jednostavnih rečeničnih sturktura, u okviru jezičnih vježbi IV na praktičnim primjerima i uz najnužnija teorijska objašnjenja intenzivno se vježbaju nezavisno i zavisno složene rečenice (subjektne, objektne, atributne, temporalne, instrumentalne, proporcionalne, kauzalne, kondicionalne, koncesivne, konzekutivne, finalne, adverzativne) i njihovi konkurentni oblici.
Integralni dio Jezičnih vježbi iz njemačkog jezika IV čini i individualni rad lektora sa studentom kroz obvezne konzultacije, za koje student treba izvršiti određene zadatke. Uoči li manjkavosti u jezičnoj kompentenciji studenta, lektor će mu na konzultacijama ukazati na slabosti i uputiti ga na literaturu i vježbe za svladavanje poteškoća koje student na drugoj godini studija ne bi smio imati. Jednako tako uputit će naprednije studente u dodatni rad kako bi dalje napredovali u jeziku.
vježbe
| NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA | 
			METODA PROCJENE | 
| pismene i usmene vježbe | samostalna uporaba rječničke i gramatičke literature, pismeno izražavanje, usmeno izražavanje | primijeniti leksik i gramatičke strukture obrađene prema nastavnom programu | izvršavanje domaćih zadataka, usmeno pismeno izražavanje, permanentno praćenje na nastavi te usmeni i pismeni ispit | 
| vježbe | vježbe: analiza primjera, sustavno opažanje i zaključivanje | odrediti vrstu složene rečenice | aktivnost na nastavi, pismeni i usmeni ispit | 
| vježbe | pismeno i usmeno vježbanje | izraziti uzročne, posljedične, modalne, vremenske, namjerne i dr. odnose zavisnom rečenicom i njezinim konkurentnim oblicima | aktivnost na nastavi, izvršavanje domaćih zadataka, pismeni i usmeni ispit | 
| vježbe | pismeno i usmeno vježbanje, samostalno korištenje rječničke literature i internetskih resursa | prevesti kraći, srednje zahtjevan tekst s njemačkog na hrvatski | aktivnost na nastavi, izvršavanje domaćih zadataka, pismeni i usmeni ispit | 
| vježbe | pismeno i usmeno vježbanje prevođenja, samostalno korištenje rječničke literature i internetskih resursa | prevesti kraći srednje zahtjevan tekst s hrvatskog na njemački jezik uz korištenje rječnika i drugih resursa | aktivnost na nastavi, izvršavanje domaćih zadataka, pismeni i usmeni ispit | 
| vježbe | vježbe pismenog i usmenog izražavanja | demonstrirati jezične kompetencije na razini B2 prema ZEROJ-u | aktivnost studenta na nastavi, izvršavanje domaćih zadataka, pismeni i usmeni ispit | 
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
| Element | Opterećenje u ECTS  | 
                             Udio u ocjeni  | 
                        
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 0,5 | 0% | 
| Pismeni ispit | 1,5 | 70% | 
| Pohađanje nastave | 1,5 | 0% | 
| Usmeni ispit | 0,5 | 30% | 
Pri oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena na završnom pisanom ispitu (70% konačne ocjene) te ocjena usmenog ispita (30%) Obje komponente moraju biti pozitivno ocijenjene da bi se izvela konačna ocjena.
Pismeni i usmeni ispit ocjenjuju se prema skali:
69-76 % = 2
77-84 % = 3
85-92 % = 4
93-100 % = 5
Ocjena pisanog ispita + ocjena usmenog ispita: (81 x 0,7) + (75 x 0,3) = 56,7 + 22,5 = 79,2 = dobar (3)
Student ostvaruje pravo na pristup ispitu ako je bio najmanje 70% nazočan na nastavi te ispunio sve svoje obveze i zadatke zadane tijekom semestra.
Uvjet za polaganje ispita iz Jezičnih vježba 4 jest položen ispit iz Jezičnih vježba 3.
Statistička analiza uspješnosti, anonimna anketa među studentima.