Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Vuletić, Gorka | 45 |
0 |
0 |
Cilj je Psihoterapijskih pravaca 1.upoznati studente s općim načelima psihoterapijskog pristupa u radu s klijentom, 2.upoznati studente s teorijskim osnovama i osnovnim tehnikama u okviru različitih psihoterapijskih pristupa.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Osnovne karakteristike različitih psihoterapijskih pristupa i teorijska podloga. Ključni pojmovi, terapijske tehnike i indikacije. Pristupi: bihevioralna psihoterapija, kognitivno-bihevioralna terapija, psihoanalitička terapija, egzistencijalistička terapija, geštalt terapija, transakcijska analiza, realitetna terapija, obiteljska terapija, integrativne psihoterapije.
Povijesni razvoj, najznačajniji predstavnici pojedinih pravaca. Psihoterapija u odnosu na druge načine liječenja psihopatologije.
predavanja
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava | nabrojati glavne psihoterapijske škole i pravce | aktivnost na nastavi, kolokvij, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza izvora literature, rasprava | prikazati povijesni razvoj psihoterapijskih pravaca | aktivnost na nastavi, kolokvij, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza izvora literature, rasprava | opisati teorijsku osnovu najzastupljenijih psihoterapijskih pravaca u svijetu | aktivnost na nastavi, kolokvij, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, primjeri iz prakse | slušanje izlaganja, rasprava na primjerima iz prakse, | razlikovati obilježja tehnika i metoda koje se primjenjuju u okviru određenih psihoterapijskih pravaca. | aktivnost na nastavi, domaća zadaća |
grupna rasprava, primjeri iz prakse | slušanje izlaganja, analiza izvora literature, rad na primjerima iz prakse | objasniti ulogu psihoterapije u kontekstu rada psihologa | aktivnost na nastavi, kolokvij, domaća zadaća |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,7 | 10% |
Kontinuirana provjera znanja | 2,4 | 90% |
Pohađanje nastave | 0,9 | 0% |
Studenti dobivaju ocjenu na temelju kontinuiranog praćenja (aktivnost na satu te kvalitetan doprinos raspravi na temelju pročitane literature i sadržaja obrađenih na nastavi) te kontinuirane provjere znanja (tri kolokvija koja polažu tijekom semestra). Studenti koji ne polože ispit putem kolokvija polažu usmeni ispit.
Konačna se ocjena oblikuje iz ocjena postignutih u svakoj cjelini na slijedeći način:
(kolokvij1 x 0,30) + (kolokvij2 x 0,30) + (kolokvij3 x 0,30) + (aktivnost na satu x 0,10)
Skala ocjenjivanja je sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio prisutan na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalno 60% (prolazna ocjena dovoljan). Studenti koji ne polože ispit putem kolokvija polažu usmeni ispit u redovnom ispitnom roku.