Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Vuletić, Gorka | 45 |
0 |
0 |
Cilj je Psihoterapijskih pravaca 1.upoznati studente s općim načelima psihoterapijskog pristupa u radu s klijentom, 2.upoznati studente s teorijskim osnovama i osnovnim tehnikama u okviru različitih psihoterapijskih pristupa.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Osnovne karakteristike različitih psihoterapijskih pristupa i teorijska podloga. Ključni pojmovi, terapijske tehnike i indikacije. Pristupi: bihevioralna psihoterapija, kognitivno-bihevioralna terapija, psihoanalitička terapija, egzistencijalistička terapija, geštalt terapija, transakcijska analiza, realitetna terapija, obiteljska terapija, integrativne psihoterapije.
Povijesni razvoj, najznačajniji predstavnici pojedinih pravaca. Psihoterapija u odnosu na druge načine liječenja psihopatologije.
predavanja
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava | nabrojati glavne psihoterapijske škole i pravce | aktivnost na nastavi, kolokvij, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza izvora literature, rasprava | prikazati povijesni razvoj psihoterapijskih pravaca | aktivnost na nastavi, kolokvij, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza izvora literature, rasprava | opisati teorijsku osnovu najzastupljenijih psihoterapijskih pravaca u svijetu | aktivnost na nastavi, kolokvij, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, primjeri iz prakse | slušanje izlaganja, rasprava na primjerima iz prakse, | razlikovati obilježja tehnika i metoda koje se primjenjuju u okviru određenih psihoterapijskih pravaca. | aktivnost na nastavi, domaća zadaća |
grupna rasprava, primjeri iz prakse | slušanje izlaganja, analiza izvora literature, rad na primjerima iz prakse | objasniti ulogu psihoterapije u kontekstu rada psihologa | aktivnost na nastavi, kolokvij, domaća zadaća |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,7 | 10% |
Kontinuirana provjera znanja | 2,4 | 90% |
Pohađanje nastave | 0,9 | 0% |
Studenti dobivaju ocjenu na temelju kontinuiranog praćenja (aktivnost na satu te kvalitetan doprinos raspravi na temelju pročitane literature i sadržaja obrađenih na nastavi) te kontinuirane provjere znanja (tri kolokvija koja polažu tijekom semestra). Studenti koji ne polože ispit putem kolokvija polažu pismeni i usmeni ispit.
Konačna se ocjena oblikuje iz ocjena postignutih u svakoj cjelini na slijedeći način:
(kolokvij1 x 0,30) + (kolokvij2 x 0,30) + (kolokvij3 x 0,30) + (aktivnost na satu x 0,10)
Skala ocjenjivanja je sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio prisutan na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalno 60% (prolazna ocjena dovoljan). Studenti koji ne polože ispit putem kolokvija polažu pismeni i usmeni ispit u redovnom ispitnom roku.