Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Vuletić, Gorka | 15 |
0 |
0 |
|
Kurtović, Ana | 0 |
0 |
15 |
|
Babić Čikeš, Ana | 0 |
0 |
15 |
|
Marčinko, Ivana | 0 |
0 |
15 |
|
Križanić, Valerija | 0 |
0 |
15 |
|
Tomašić Humer, Jasmina | 0 |
0 |
15 |
Pokazati studentima koji se kriteriji u realnoj situaciji mogu koristiti za odabir adekvatnih metoda i tehnika; pokazati studentima kako se na temelju utvrđenih kriterija odabiru adekvatne metode i tehnike u realnoj životnoj situaciji; omogućiti studentima da samostalno i u raspravama s nastavnicima i drugim studentima dimenzioniraju psihološki relevantne aspekte realne situacije i mogućnosti primjene psihologijskih mjernih instrumenata; razvijati kod studenata znanja i vještine znanstveno korektne primjene odabranih psihologijskih metoda i tehnika; razvijati znanstveno kritični stav pri upotrebi psihologijskih metoda i tehnika i pri korištenju dobivenih podataka.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Psiholog u zajednici za prikupljanje podataka na temelju kojih će donositi relevantne psihologijske odluke nužno koristi istraživačku metodologiju koja se dominantno upotrebljava u području zdravstvene psihologije, organizacijske psihologiji, kliničke psihologije, školske psihologije te primijenjene socijalne psihologije. Budući da valjanost podataka pa stoga i odluke psihologa koje se temelje na tim podacima ovise izravno o postupcima prikupljanja podataka odlučnu važnost imaju znanja i vještine njihovog korištenja. Specifičnost ovog kolegija u tome je što se sve metode i tehnike više ne razmatraju teoretski ili na primjerima već u realnim prilikama tj. u konkretnim pripremama za istraživanja.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
samostalni istraživački rad, izlaganje diplomskog rada, rasprava | samostalna uporaba literature, analiza literature, usmeno izlaganje, pismeno izražavanje | prepoznati psihološki relevantne aspekte realnih prilika u kojima psiholozi djeluju | diplomski rad, usmeni ispit-obrana diplomskog rada |
samostalni istraživački rad, izlaganje diplomskog rada, rasprava | samostalna uporaba literature, analiza literature, usmeno izlaganje, pismeno izražavanje | odabrati prikladne metode i tehnike | diplomski rad, usmeni ispit-obrana diplomskog rada |
samostalni istraživački rad, izlaganje diplomskog rada, rasprava | samostalna uporaba literature, analiza literature, usmeno izlaganje, pismeno izražavanje | primijeniti odgovarajuće psihologijske mjerne instrumente | diplomski rad, usmeni ispit-obrana diplomskog rada |
samostalni istraživački rad, izlaganje diplomskog rada, rasprava | samostalna uporaba literature, analiza literature, usmeno izlaganje, pismeno izražavanje | adekvatno interpretirati dobivene podatke u relaciji s realnim prilikama u kojima su dobiveni | diplomski rad, usmeni ispit-obrana diplomskog rada |
samostalni istraživački rad, izlaganje diplomskog rada, rasprava | samostalna uporaba literature, analiza literature, usmeno izlaganje, pismeno izražavanje | zastupati primjenu etičkih standarda u psihologijskim istraživanjima | diplomski rad, usmeni ispit-obrana diplomskog rada |
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|
Iz svakog primijenjenog područja, od postojećih predmeta – organizacijska, školska, primijenjena socijalna, klinička – koji se izvode, uzima se propisani obvezatni udžbenik).
Recentni znanstveni i stručni radovi iz svakog područja.