Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Šincek, Daniela | 15 |
0 |
0 |
|
Vrlić, Katarina | 0 |
15 |
0 |
Polaznici će upoznati pojam i proces supervizije kao jednog od ključnih procesa u osiguravanje kvalitete rada korisnicima i profesionalnom razvoju stručnjaka.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Određenje pojma supervizija. Razvoj supervizije. Odnos supervizije sa stručnim nadzorom, edukacijom, konzultacijom i psihoterapijom. Osnovni tipovi supervizije – razvojna i organizacijska. Grupna i individualna supervizije, Supervizija i coaching. Dogovor o supervizijskom radu. Strukturiranje i vođenje supervizijskog procesa. Kreativne tehnike u superviziji. Nesvjesni procesi u superviziji. Supervizija i osiguranje kvalitete socijalnog rada. Supervizija i mentalno zdravlje socijalnih radnika. Etika supervizijskog rada. Evaluacija u superviziji.
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature | prepoznati osnovna znanja o konceptu razvojno integrativne supervizije | pismeni ispit (ispitni esej) |
grupna rasprava | sustavno opažanje, grupna rasprava, učenje po modelu, igranje uloga | sudjelovati, u ulozi supervizanta, u superviziji | aktivnost studenata u nastavi |
grupna rasprava | sustavno opažanje, grupna rasprava, učenje po modelu, igranje uloga | odabrati supervizora primjenom stečenih znanja o ulogama supervizora i supervizanta | aktivnost studenata u nastavi |
grupna rasprava | sustavno opažanje, grupna rasprava, učenje po modelu, igranje uloga | podijeliti iskustvo o emocionalno zahtjevnim situacijama u okviru svoje supervizijske grupe | aktivnost studenata u nastavi |
prikaz slučaja | sustavno opažanje, učenje po modelu | izvijestiti o svom doživljaju studentske prakse | pismeni izvještaj (dnevnik prakse) |
prikaz slučaja | sustavno opažanje, učenje po modelu | izvijestiti o ključnim okolnostima rada psihologa – mentora kod kojeg su proveli praksu | pismeni izvještaj s prakse |
predavanje, grupna rasprava, prikaz slučaja | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje, grupna rasprava, učenje po modelu, igranje uloga | poštovati važnost supervizije u razvoju stručnjaka | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit (ispitni esej) |
Esej, Pisanje dnevnika prakse, Pisanje izvještaja s prakse, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Esej | 1 | 50% |
Pisanje dnevnika prakse | 1,5 | 30% |
Pisanje izvještaja s prakse | 0,5 | 20% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Po elementima vrednovanja to znači da student može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova: pisanje dnevnika prakse – 30 ocjenskih bodova, pisanje izvještaja s prakse – 20 ocjenskih bodova, pisanje ispitnog eseja: 50 ocjenskih bodova.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 84,00-97,99 ocjenskih bodova (60%-69,99%) = dovoljan (2), 98,00-111,99 ocjenskih bodova (70%-79,99%) = dobar (3), 112,00-125,99 ocjenskih bodova (80%-89,99%) = vrlo dobar (4), 126-140 ocjenskih bodova (90%-100%) = izvrstan (5).
Ocjena se izračunava zbrajanjem bodova iz praćenih elemenata. U nastavku je razrada bodovanja pojedinih zadataka:
Maksimalno je moguće ostvariti 100 bodova (%).
90-100% - odličan
80-89,99% - vrlo dobar
70-79,99% - dobar
60-69,99% - dovoljan
Usmeni ispit
Prijedlog literature:
Žorga, S. (2009). Specifičnost procesa učenja u superviziji. U: Ajduković, M. (ur.) Refleksije o superviziji: Međunarodna perspektiva. Zagreb: Biblioteka socijalnog rada i Društvo za psihološku pomoć, 7 – 40.
Žorga, S. (2009). Kompetencije supervizora. U: Ajduković, M. (ur.) Refleksije o superviziji: Međunarodna perspektiva. Zagreb: Biblioteka socijalnog rada i Društvo za psihološku pomoć, 41-48.
Tatschl, S. (2009). Reflektiranje – ključna kompetencija u superviziji. U: Ajduković, M. (ur.) Refleksije o superviziji: Međunarodna perspektiva. Zagreb: Biblioteka socijalnog rada i Društvo za psihološku pomoć, 49 - 66.
Cajvert, L. (2009) Nesvjesni procesi u superviziji terapijskog rada. U: Ajduković, M. (ur.) Refleksije o superviziji: Međunarodna perspektiva. Zagreb: Biblioteka socijalnog rada i Društvo za psihološku pomoć, 67 – 90.