Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Križanić, Valerija | 45 |
0 |
30 |
Upoznavanje s klasičnim i suvremenim teorijama i metodama istraživanjima iz područja psihologije emocija i motivacije s posebnim naglaskom na razumijevanje bioloških, ponašajnih, kognitivnih i socijalnih aspekata emocija i motivacije kao i ukazivanje na usku povezanost između emocija i motivacije.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Emocija u povijesnoj perspektivi. Definicija emocije i srodnih pojmova. Odnos emocije i motivacije. Aspekti emocije. Ekspresija emocija. Biološke osnove emocija. Razvoj emocija. Primarne emocije. Funkcija emocija. Emocije i spoznajni procesi. Socijalni i kulturalni aspekt emocija. Emocije, stres i psihopatologija. Klasifikacije teorija emocija. Motivacija: Motivacija u povijesnoj perspektivi. Definicija motivacije i temeljnih motivacijskih pojmova. Biološke osnove motivacije. Fiziološke potrebe. Psihološke potrebe. Intrinzična motivacija i vrste ekstrinzične motivacije. Socijalne potrebe. Nesvjesna motivacija. Motivacija za rastom i razvojem i pozitivna psihologija.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, grupna rasprava, upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature | proučavanje literature, slušanje izlaganja, analiza radova, rasprava | analizirati najvažnije klasične i suvremene teorije, metode i istraživanja iz područja psihologije motivacije i emocija | kolokvij |
predavanje, grupna rasprava, upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature | proučavanje literature, slušanje izlaganja, rasprava, oblikovanje seminara | argumentirati suvremenu definiciju i opis emocije i motivacije i to unutar modernog integralnog kognitivno0humanističkog psihologijskog pristupa ovom području | seminar, završni usmeni ispit |
predavanje, suradničko učenje grupna rasprava, upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature, seminarsko izlaganje | proučavanje literature, slušanje izlaganja, analiza primjera, rasprava, oblikovanje seminara | razmotriti temeljne biološke, ponašajne, kognitivne i socijalne determinante afektivnih (emocije) i konativnih (motivacija) psihičkih procesa | aktivnost studenata na nastavi, kolokvij, seminar, završni usmeni ispit |
zadatak čitanja i analize primjera, grupna rasprava, rješavanje problema, suradničko učenje | čitanje i analiza literature, suradnja i aktivno sudjelovanje, analiza primjera i uvježbavanje, postavljanje i rješavanje problema, učenje po modelu | prepoznati motivacijski problem i glavne čimbenike koji ga formiraju | aktivnost studenata na nastavi, kolokvij, završni usmeni ispit |
zadatak čitanja i analize primjera, grupna rasprava, rješavanje problema, suradničko učenje | čitanje i analiza literature, suradnja i aktivno sudjelovanje, analiza primjera i uvježbavanje, postavljanje i rješavanje problema, učenje po modelu | predložiti načine primjene suvremenih spoznaja o afektivnim i motivacijskim procesima u različitim područjima primijenjene psihologije i ostalim srodnim društvenim znanostima | aktivnost studenata na nastavi, kolokvij, završni usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kolokvij, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 1,5 | 25% |
Kolokvij | 3 | 50% |
Usmeni ispit | 1,5 | 25% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz kolokvija I i II, aktivnosti u realizaciji nastavnih zadataka te usmenog ispita: 25% konačne ocjene čini ocjena iz Kolokvija I, a 25% iz Kolokvija II, 25% konačne ocjene čini ocjena iz aktivnosti u realizaciji nastavnih zadataka te 25% konačne ocjene čini ocjena iz usmenog ispita.
Student je ostvario ocjenu 5 iz kolokvija I, ocjenu 3 iz kolokvija II, ocjenu 4 iz aktivnosti u realizaciji nastavnih zadataka i ocjenu 5 iz usmenog ispita. Konačna ocjena izračunava se prema formuli: (Kolokvij I x 0,25) + (Kolokvij II x 0,25) + (aktivnosti u realizaciji nastavnih zadataka x 0,25) + (usmeni ispit x 0,25)
U navedenom primjeru, ukupna ocjena se računa na sljedeći način: (5 x 0,25) + (3 x 0,25) + (4 x 0,25) + (5 x 0,25) =1,25+ 0,75+1,0 1,25 = 4,25
Konačna ocjena u ovom primjeru bi bila vrlo dobar (4).
Student ostvaruje pravo na potpis i pravo izlaska na završni usmeni ispit ako ispuni sljedeće uvjete:
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:
Kontinuirano praćenje uradaka na nastavnim zadatcima, redovite konzultacije, mentorsko-savjetodavni i praktični rad sa studentima tijekom održavanja nastave, na temelju uočenog kroz kontinuirano praćenje napredovanja studenata. Povratne informacije studenata prikupljaju se redovito tijekom semestra te na temelju njih tijekom nastavnog procesa po potrebi pojedini elementi nastavnog rada prilagođavaju iskazanim potrebama studenata. Razina ostvarenih ishoda na temelju uradaka na kolokvijima i usmenom ispitu; studentska anketa.
Klasična i suvremena istraživanja iz područja emocija i motivacije