Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Karlak, Manuela | 0 |
30 |
0 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Nakon uvođenja u književnodidaktičke načine rada, studenti pripremaju simulaciju nastavnoga sata u okviru kojeg se prezentiraju izabrani njemački tekstovi (pretežito kratki prozni tekstovi). Simulaciju nastavnoga sata evaluiraju svi sudionici nastave: izvođač(i) nastave i ostali sudionici u nastavi.
Na kraju semestra studenti predaju esej u kojem određuju ciljeve simuliranoga nastavnoga sata, opisuju tijek sata, te ga analiziraju i evaluiraju.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
grupna rasprava, suradničko učenje, zadatak čitanja i analize primjera i/ili teksta | analiza tekstova i primjera, rasprava, sustavno opažanje | aktivno i pasivno koristiti vokabular tekstova i tema vezanih uz nastavu i nastavno okruženje | aktivnost na nastavi, pismeni ispit, portfolio |
grupna rasprava, suradničko učenje, zadatak čitanja i analize primjera i/ili teksta | analiza tekstova i primjera, rasprava, sustavno opažanje | diskutirati o temama vezanim uz nastavu i nastavno okruženje | aktivnost na nastavi |
samostalan pismeni zadatak na osnovu pismenog ili video0materijala | oblikovanje pismenog rada, pismeno izražavanje | samostalno sastaviti esej ili tekst druge vrste na temu vezanu uz nastavu i nastavno okruženje | portfolio |
samostalan pismeni zadatak na osnovu pismenog ili video0materijala | oblikovanje pismenog rada, pismeno izražavanje | usporediti opće i individualne (osobne) posebnosti vezane uz nastavu i nastavno okruženje | portfolio |
zadatak čitanja i analize primjera i/ili teksta, radionica | analiza primjera, rasprava, sustavno opažanje, simulacija | razlikovati posebnosti verbalnog i neverbalnog ophođenja s učenikom u nastavnoj situaciji | aktivnost na nastavi, portfolio |
zadatak čitanja i analize primjera i/ili teksta, radionica | analiza primjera, rasprava, sustavno opažanje, simulacija | primijeniti posebnosti verbalnog i neverbalnog ophođenja s učenikom u nastavnoj situaciji | aktivnost na nastavi, portfolio |
Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeno izlaganje
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 1 | 50% |
Usmeno izlaganje | 1,25 | 50% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz drugog i trećeg elementa, a udio je pojedinih ocjena u konačnoj ocjeni izražen gore.
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio nazočan na najmanje 70% nastavnih sati.
Članci s interneta:
http://www.fachdidaktik-einecke.de/4_Literaturdidaktik/sem_hauptseite_literaturdidaktik.htm
Opširna bibliografija može se naći na: http://www.uni-hildesheim.de/de/6945.htm
Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza uspješnosti studenata.