Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bagarić Medve, Vesna | 15 |
0 |
30 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
U teorijskom dijelu kolegija razmatra se koncept komunikacijske kompetencije i problematika njegovog određenja. Potom se analizira proces kreiranja, provedbe i evaluacije testa komunikacijske kompetencije. U okviru nekoliko tematskih jedinica (konceptualizacija testa, operacionalizacija testa, provedba testa, analiza i evaluacija testa) raspravlja se o svrsi testiranja, izboru adekvatne vrste testa, izboru odgovarajućih tipova zadataka, opisu karakteristika ispitanika, definiranju konstrukta koji će se mjeriti, evaluaciji upotrebljivosti testa s obzirom na sljedeće kvalitete testa - pouzdanost, valjanost, autentičnost, interaktivnost, «washback», «impact», praktičnost (cf. Bachman i Palmer 1996), izradi testa (pisanje zadataka i uputa za test), određivanju načina bodovanja testa, procesu provedbe testa, problematici vrednovanja jezične produkcije učenika, postupcima u analizi rezultata testa i problematici izvođenja zaključaka na temelju provedenih analiza.
U praktičnom dijelu kolegija studenti kritički analiziraju primjere testova komunikacijske kompetencije, samostalno razvijaju test za mjerenje jedne ili više komponenti komunikacijske kompetencije, pilotiraju ga, analiziraju, vrednuju dobivene rezultate te o svom radu u pismenom i usmenom obliku izvješćuju ostale sudionike u ovom kolegiju.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
interaktivno predavanje, rasprava | slušanje izlaganja, aktivno sudjelovanje, opažanje i zaključivanje | definirati pojam komunikacijske kompetencije | aktivnost studenata u nastavi |
interaktivno predavanje, skupinski rad, rasprava | slušanje izlaganja, analiza primjera, aktivno sudjelovanje, opažanje i zaključivanje | analizirati zadatke kojima se mjere različite komponente komunikacijske kompetencije | aktivnost studenata u nastavi |
interaktivno predavanje, samostalni rad, rasprava | slušanje izlaganja, izrada zadataka, aktivno sudjelovanje | izraditi zadatke za mjerenje različitih komponenata komunikacijske kompetencije | aktivnost studenata u nastavi, kontinuirana provjera znanja |
samostalni rad | aktivno sudjelovanje, provedba testiranja | provesti test komunikacijske kompetencije | seminarski rad |
interaktivno predavanje, samostalni rad, rasprava | slušanje izlaganja, rješavanje zadataka, aktivno sudjelovanje | vrednovati komunikacijsku kompetenciju učenika | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad |
samostalni rad, rasprava | sustavno opažanje i zaključivanje, aktivno sudjelovanje | analizirati rezultate testa komunikacijske kompetencije | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad |
samostalni rad, rasprava | sustavno opažanje i zaključivanje, aktivno sudjelovanje | objasniti didaktičke implikacije dobivenih rezultata | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad |
Kontinuirana provjera znanja, Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 1,4 | 50% |
Kontinuirano praćenje | 0,5 | 15% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 1 | 35% |
Konačna ocjena izvodi se iz sljedećih elemenata:
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati.
Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza uspješnosti studenata.