Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bagarić Medve, Vesna | 45 |
0 |
15 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Glotodidaktika kao interdisciplinarna znanstvena disciplina; povijesni pregled metoda učenja i poučavanja stranog jezika; suvremeni pristupi nastavi stranog jezika; ciljevi i zadaci nastave stranog jezika; koncept komunikacijske kompetencije; koncept interkulturalne kompetencije; razredni diskurs; poučavanje jezičnih znanja te receptivnih i produktivnih jezičnih vještina; jezične pogreške i načini njihovog ispravljanja; testiranje, vrednovanje i samovrednovanje učenikovih znanja i sposobnosti; uloga i uporabne značajke nastavnih sredstava i pomagala; uloga i kriteriji za odabir nastavnih materijala; mjesto kulture i civilizacije zemalja njemačkog govornog područja u poučavanju njemačkog jezika; akcijska i druga istraživanja u nastavi stranog jezika.
O pojedinim izabranim temama diskutira se u okviru seminara.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
interaktivno predavanje, rasprava | slušanje izlaganja, prezentacija | definirati glotodidaktiku kao interdisciplinarnu znanstvenu disciplinu | aktivnost studenata u nastavi, kontinuirana provjera znanja |
interaktivno predavanje, samostalni i skupinski rad | slušanje izlaganja, prezentacija | opisati metode učenja i poučavanja stranih jezika kroz povijest | aktivnost studenata u nastavi, kontinuirana provjera znanja |
interaktivno predavanje, rasprava | slušanje izlaganja, aktivno sudjelovanje, opažanje i zaključivanje | definirati ključne pojmove na kojima se temelji suvremena nastava stranih jezika | aktivnost studenata u nastavi, kontinuirana provjera znanja |
interaktivno predavanje, skupinski i samostalni rad, rasprava | aktivno sudjelovanje, analiza primjera | objasniti načine poučavanja jezičnih znanja i receptivnih i produktivnih jezičnih vještina | aktivnost studenata u nastavi, kontinuirana provjera znanja |
interaktivno predavanje, skupinski rad, rasprava | slušanje izlaganje, analiza primjera, aktivno sudjelovanje | objasniti jezične pogreške u učeničkom međujeziku i usporediti načine njihova ispravljanja | aktivnost studenata u nastavi, kontinuirana provjera znanja |
interaktivno predavanje | slušanje izlaganja, aktivno sudjelovanje | objasniti načine vrednovanja i samovrednovanja učenikovih znanja i sposobnosti | aktivnost studenata u nastavi, kontinuirana provjera znanja |
interaktivno predavanje, skupinski rad, rasprava | slušanje izlaganja, aktivno sudjelovanje | objasniti ulogu i kriterije za odabir nastavnih materijala i pomagala u nastavi stranih jezika | aktivnost studenata u nastavi, kontinuirana provjera znanja |
Kontinuirana provjera znanja, Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 3 | 75% |
Kontinuirano praćenje | 1,5 | 25% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Konačna ocjena izvodi se iz sljedećih elementa praćenja i provjeravanja:
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati.
Anonimna anketa i praćenje uspješnosti studenata.