Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Truck-Biljan, Ninočka | 0 |
45 |
0 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Kolegij obuhvaća sljedeće teme:
Školska praksa obuhvaća 150 radnih sati ukupnog studentovog opterećenja. U okviru školske prakse student:
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
suradničko učenje, grupna rasprava | sustavno opažanje i zaključivanje | raspravljati ciljano i refleksivno o promatranoj nastavi | aktivnosti studenata u nastavi |
suradničko učenje, grupna rasprava | analiza pročitane literature, sustavno opažanje i zaključivanje | raspravljati o važnosti sastavnica nastavničke kompetencije i potrebi njezinog razvoja | aktivnosti studenata u nastavi |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | sustavno opažanje i zaključivanje | protumačiti učinkovitosti primjene nastavnih strategija (materijala, oblika rada, interakcije) | aktivnosti studenata u nastavi |
suradničko učenje, grupna rasprava | sustavno opažanje i zaključivanje | analizirati strukturu i dinamiku tijeka nastavnog sata, nastavnu pripravu za različite vrste nastavnih sati | aktivnosti studenata u nastavi, praktični rad |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | izvođenje nastavne jedinice | izvesti samostalno samostalno pripremljenu nastavnu jedinicu | pisana nastavna priprema za nastavnu jedinicu |
suradničko učenje, grupna rasprava | sustavno opažanje i zaključivanje | raspravljati o samostalno izvedenim nastavnim jedinicama | aktivnosti studenata u nastavi |
suradničko učenje, grupna rasprava, | sustavno opažanje i zaključivanje | izvijestiti o tijeku i kvaliteti odgledanih i vlastitih nastavnih sati te o prednostima i nedostatcima korištenih postupaka i metoda | aktivnosti studenata u nastavi |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | sustavno opažanje i zaključivanje | prikazati portfolio i njegove vrijednosti | aktivnosti studenata u nastavi, portfolio, analiza nastavnih jedinica - izvješće |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Portfolio, Praktični rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,2 | 20% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Portfolio | 0,3 | 50% |
Praktični rad | 3,4 | 30% |
U oblikovanju konačne ocjene uobziruje se praktični rad (hospitiranje, pripremanje, izvedba i analiza nastavnih sati u školama), ocjena iz Portfolia (nastavni dokumenti i materijali koji se odnose na hospitiranje, pripremanje, izvedbu, analizu nastave te samovrednovanje), te aktivnosti u nastavi tijekom vježbi. Praktični rad se ocjenjuje izravno (izvedba nastave) i neizravno (pisane priprave za nastavne sate).
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, aktivno sudjelovati u nastavi (usmene i pisane jezične vježbe, rad na tekstu, rasprave), položiti dva kolokvija tijekom semestra ili položiti završni ispit nakon završetka semestra. Tijekom nastave u virtualnoj učionici studenti trebaju aktivno sudjelovati uz uključivanje mikrofona i kamera ukoliko/kada se to zatraži.
Student ostvaruje pravo na potpis ukoliko zadovolji sljedeće uvjete: bio je nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati vježbi na fakultetu (u virtualnoj ili stvarnoj učionici), promatrao je, izveo i analizirao najmanje 70% predviđenog broja nastavnih sati iz nadgledanog i iz nenadgledanog dijela prakse u školama kod mentora i upisao osnovne podatke u aplikaciju/dnevnik prakse (datum, škola, razred, oblik nastave).
Student ostvaruje pravo izlaska na ispit ukoliko zadovolji sljedeće uvjete: bio je nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati vježbi na fakultetu (u virtualnoj ili stvarnoj učionici); promatrao je, izveo i analizirao predviđeni broj nastavnih sati iz nadgledanog i iz nenadgledanog dijela prakse u školama kod mentora, predao je Portfolio na ocjenjivanje i ispunio aplikaciju/dnevnik prakse.
Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza uspješnosti studenata.