Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Rupčić Kelam, Darija | 15 |
0 |
15 |
Upoznati studente s interdisciplinarnim i pluriperspektivnim pristupom moralnim pitanjima što proizlaze iz znanstveno-tehnološkog napredovanja suvremene civilizacije, a fokusiraju se u kategoriji života i njegovoj cjelovitosti. Osposobiti studente za samostalno razmišljanje i argumentiranje o ključnim dilemama suvremenog čovječanstva.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | analizirati moralne i profesionalne perspektive očuvanja života | aktivnost studenata u nastavi, usmeni ispit |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | razlikovati filozofsku etiku od bioetike | aktivnost studenata u nastavi, usmeni ispit |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | usvojiti integrativni bioetički pristup kao specifični oblik moralne refleksije | aktivnost studenata u nastavi, usmeni ispit |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | implementirati bioetiku kao pluriperspektivno problemsko područje u kojem se razmatraju moralni i aspekti života | aktivnost studenata u nastavi, usmeni ispit |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | iskazati samostalnost i odgovornost kod primjene bioetike u suvremenoj svjetskopovijesnoj situaciji | aktivnost studenata u nastavi, usmeni ispit |
Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Usmeni ispit | 0,5 | 60% |
Kontinuirano praćenje napredovanja studenta kroz radionice . Pismeni rad kao uvjet izlaska na usmeni ispit.
Rad studenta na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave, te na usmenom ispitu. Usmeni ispit donosi 60% bodova, seminarski rad 30% bodova, a aktivnost u nastavi 10% bodova.
Student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene.
Ocjena se izračunava na sljedeći način:
ocjena iz usmenog ispita nosi 90 % ocjene
10 % ocjene je pohađanje i aktivnost na nastavi
Primjer izračunavanja ocjene:
usmeni ispit – 4
seminarski rad – 5
aktivnost u nastavi – 5
(4 x 0,6) + (5 x 0,3) + (5 x 0,10) = 2,4 + 1,5 + 0,5 = 4,4
Konačna ocjena 4,4 → vrlo dobar (4)
Jedan seminarski rad. Redovito sudjelovanje u nastavi i seminaru.