Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Krivak, Marijan | 15 |
0 |
15 |
Upoznati polaznike kolegija s osnovama kulturnog, sociološkog i filozofijski vjerojatno najrelevantnijeg epohalnog postizma, osposobiti ih za samostalno korištenje filozofskom i (književno) teorijskom literaturom te uputiti u nužnost interdisciplinarnog pristupa fenomenu postmoderne filozofije, kulture i umjetnosti.
Također, razjasniti potrebu tematiziranja fenomena suvremenosti u kontekstu povijesti filozofije. Na koncu, pledirati, s teorijskom i filozofijskom argumetacijom, za poimanje suvremenog svijeta kao promjenjivog i u bitnome kritički podatnog fenomena.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Sadržaji predavanja su sljedeći:
.Očekuje se da studenti kroz sadržaj predmeta usvoje sljedeća znanja, kompetencije i vještine:
predavanja
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje i grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | odrediti kulturne, sociološke i filozofijske aspekte postmoderne | aktivnost studenata u nastavi, pismeni i usmeni ispit |
predavanje i grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | opisati kulturno0filozofijsku konstelaciju globaliziranog svijeta s naglaskom na filozofijsku analizu i sintezu | aktivnost studenata u nastavi, pismeni i usmeni ispit |
predavanje i grupna rasprava | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature | usporediti filozofijske uvide i procjene svijeta u postmodernom stanju s onima koji proizlaze iz globalnih, političkih centara moći i novca | aktivnost studenata u nastavi, pismeni i usmeni ispit |
suradničko učenje, grupna rasprava | analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje | polemizirati o važnosti filozofijsko0kritičkog pristupa fenomenu suvremenosti | aktivnost studenata u nastavi |
suradničko učenje, grupna rasprava | analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje | iskazati samostalnost i odgovornost pri kritičkom utemeljenju vlastita stajališta | aktivnost studenata u nastavi |
Kolokvij, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kolokvij | 0,75 | 20% |
Pohađanje nastave | 0,25 | 0% |
Usmeni ispit | 2 | 80% |
Rad studenta na predmetu vrednovat će se na kolokviju tijekom semestra, te na usmenom ispitu.
Kolokvij nosi 20%, a Usmeni ispit donosi 80% bodova.
Kolokvij - – izvrstan (5)
Usmeni ispit – dovoljan (2)
(5 x 0,2) + (2 x 0,8) = 1 + 1,6 = 2,6
Konačna ocjena 2,6 → dobar (3)
Obveze studenata na predmetu su sljedeće: