Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Volarević, Martina | 30 |
0 |
0 |
|
Sekulić, Damir | 0 |
0 |
30 |
Upoznati studente s historijskim i sistematskim aspektima znanja o čovjeku kao teme istraživanja i filozofiranja. Analizirati posebno mjesto čovjeka među drugim živim bićima i status antropologijskog mišljenja u odnosu na humanističke znanosti. Značaj filozofske antropologije u cjelini filozofije. Konstrukcija subjektnosti subjekta u suvremenoj filozofiji. Pratiti kako se razvijala vrsta »čovjek«, te se upitati o ontologijskom postavu neke biti čovjeka koja bi nadilazila vrijeme. Otvaranje suvremenih pristupa problematici čovjeka kao neustanovljivog bića, koje si uvijek tek daje samoodređenje. Kroz modernu njemačku i francusku antropološku diskusiju doći će se do specifično ljudskih fenomena koji se otvaraju filozofskom mišljenju.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Sadržaji predavanja i seminara su sljedeći:
Očekuje se da studenti kroz sadržaj predmeta usvoje sljedeća znanja, kompetencije i vještine:
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | objasniti specifičnost razumijevanja čovjeka iz diskursa filozofijske antropologije u razlici spram ostalih pristupa | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | objasniti predmodernu i modernu antropološku intenciju, s osvrtom na djelo Immanuela Kanta | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | razumjeti osnovne točke kod centralnih 200stoljetnih filozofskih antropologa | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | iskazati samostalnost i odgovornost u pristupima razumijevanju čovjeka kroz suvremenu filozofsku antropologiju | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,4 | 20% |
Pismeni ispit | 1,6 | 40% |
Pohađanje nastave | 0,4 | 0% |
Seminarski rad | 1,6 | 40% |
Rad studenta na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave, na kolokvijima tijekom semestra, i kroz pozitivno ocijenjen seminarski rad. Kolokviji 40% bodova, seminar 40 % bodova, a pohađanje nastave i aktivnost na nastavi 20 % bodova. Student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene
Ocjena se izračunava na sljedeći način:
(seminarski rad x 0,4) + (pismeni ispit x 0,4) + (aktivnost u nastavi x 0,2
Primjer izračunavanja ocjene:
seminarski rad 4
pismeni ispit (kolokvij) 3
aktivnost na nastavi 5
(4x0,4) + (3x0,4) + (5x0,2) =1,6 +1,2 + 1=3,8
konačna ocjena vrlo dobar
Obveze studenata na predmetu su sljedeće: