Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Aleksa Varga, Melita | 0 |
0 |
30 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Kolegij se bavi praktičnim pitanjima poučavanja raznih aspekata njemačkog jezika u tri osnovne dobne skupine (predškolska i rana školska dob, starija školska dob, odrasli učenici) i na tri osnove razine znanja jezika (početni, srednji i napredni stupanj u učenju jezika). Radi stjecanja sposobnosti adekvatnog izbora i načina primjene raznovrsnih metoda i postupaka koji se koriste u poučavanju fonološke i grafijske razine njemačkog jezika, u poučavanju morfosintaktičkih struktura i leksičkih jedinica njemačkog jezika te u razvijanju jezičnih vještina, posebna se pozornost posvjećuje osvješćivanju studenata o karakteristikama, prednostima i nedostacima pojedinih metoda, postupaka i tipova vježbi. Studenti se također upoznaju sa načinom analize i ispravljanja učenikovih pogrešaka. U kolegiju se nadalje tematizira obrada sadržaja kulture i civilizacije, obrada autentičnih tekstova (književni tekstovi, stručni tekstovi i novinski članci na jeziku cilju), primjena igara i medija u nastavi njemačkog jezika, projekti u nastavi njemačkog jezika, kriteriji za analizu i odabir nastavnih materijala za učenje njemačkog jezika.
seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
seminarsko izlaganje, suradničko učenje, grupna rasprava | sustavno opažanje i zaključivanje | analizirati različite praktične aspekte poučavanja stranih jezika s obzirom na dob i razinu znanja učenika | aktivnosti studenata u nastavi |
seminarsko izlaganje, suradničko učenje, grupna rasprava | analiza pročitane literature, sustavno opažanje i zaključivanje | razmotriti prednosti i nedostatke različitih metoda i postupaka poučavanja jezičnih znanja i vještina | aktivnosti studenata u nastavi |
seminarsko izlaganje, suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni rad | sustavno opažanje i zaključivanje | odrediti opće ciljeve nastavnog sata i ciljeve pojedinačnih aktivnosti | aktivnosti studenata u nastavi |
suradničko učenje, grupna rasprava | sustavno opažanje i zaključivanje, referat | izabrati prikladne nastavne materijale | aktivnosti studenata u nastavi, referat, usmena prezentacija |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni rad | sustavno opažanje i zaključivanje, referat | izabrati prikladne metode i postupke poučavanja i vrednovanja s obzirom na cilj poučavanja i vrednovanja | aktivnosti studenata u nastavi, referat, usmena prezentacija |
Aktivnost u nastavi, Nastavna priprava, Pohađanje nastave, Projekt/referat
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 30% |
Nastavna priprava | 0,75 | 30% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Projekt/referat | 1 | 40% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz projekta/referata, ocjena iz nastavne priprave i ocjena iz aktivnosti na nastavi. 30% konačne ocjene čini ocjena iz aktivnost na nastavi, odnosno izvršavanje postavljenih zadataka, 30% konačne ocjene čini ocjena iz nastavne priprave i 40% iz projekta/referata.
Primjer oblikovanja konačne ocjene
Student je ostvario ocjenu 4 iz aktivnosti na nastavi, 5 iz nastavne priprave i 3 iz projekta/referata. Konačna ocjena izračunava se prema formuli: (akt. x 0,3) + (priprava 0,3) + (pro/ref. x 0,4).
U našem primjeru taj bi izračun izgledao ovako:
(4 x 0,3) + (5 x 0,3)+ (3 x 0,4) = 1,2 + 1,5 + 1,2 = 3,9 = 4.
Konačna ocjena u ovome bi slučaju bila vrlo dobar (4).
Student ostvaruje pravo na potpis ako bio je nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati i ako je održao referat.
Anonimna anketa i praćenje uspješnosti studenata.