Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Pavičić Takač, Višnja | 30 |
0 |
15 |
Cilj je predmeta
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Kolegij je uvod u teorijske i praktične aspekte znanstvenih istraživanja procesa usvajanja drugog jezika, te njihove implikacije kako za razvoj teorije, tako i za praksu učenja i poučavanja drugog jezika.
U teorijskom dijelu kolegija daje se pregled metoda koje se primjenjuju u znanstvenim istraživanjima, razmatraju njihove prednosti i nedostaci, kao i mogućnost i neophodnost njihove triangulacije na temelju analize i diskusije stručnih i znanstvenih članaka. Posebno se analiziraju pristupi i postupci u provedbi istraživanja počevši od planiranja istraživanja, što uključuje postavljanje problema, formuliranje hipoteze i određivanje ciljeva, te postavljanje kriterija za odabir metode istraživanja u skladu s postavljenim ciljem, kontekstom i praktičnim ograničenjima istraživanja. Analiziraju se načini prikupljanja podataka. U sklopu razmatranja načina kvantitativne i kvalitativne analize prikupljenih podataka govori se i o osnovnim metode statističke analize. Analiziraju se načini izvještavanja o provedenom istraživanju.
U praktičnom dijelu kolegija, studenti primijenjuju stečena znanja na istraživanju manjeg opsega koje provode.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, grupna rasprava, zadatak čitanja, samostalni istraživački zadatak | slušanje izlaganje, rasprava, analiza literature, postavljanje problema | definirati problem koji želi istražiti | aktivnost u nastavi, usmeno izlaganje, seminarski rad |
zadatak čitanja, seminarsko izlaganje | analiza literature | sažeti relevantnu literaturu | usmeno izlaganje, seminarski rad |
predavanje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | slušanje izlaganje, rasprava, analiza literature, postavljanje problema | oblikovati hipoteze i ciljeve istraživanja | aktivnost u nastavi, usmeno izlaganje, seminarski rad |
predavanje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | slušanje izlaganje, rasprava, analiza literature, postavljanje i rješavanje problema | izabrati odgovarajuću metodu istraživanja | aktivnost u nastavi, usmeno izlaganje, seminarski rad |
predavanje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | slušanje izlaganje, rasprava, analiza | kvantitativno i kvalitativno analizirati prikupljene podatke | aktivnost u nastavi, usmeno izlaganje, seminarski rad |
predavanje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | slušanje izlaganje, rasprava, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje | interpretirati rezultate istraživanja | aktivnost u nastavi, usmeno izlaganje, seminarski rad |
predavanje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganje, rasprava, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje | kritički promišljati o istraživanjima usvajanja drugog i stranog jezika i njihovim implikacijama za nastavu uvažavajući osnovna etička načela i pravila struke | aktivnost u nastavi, usmeno izlaganje, seminarski rad |
Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirano praćenje | 2,2 | 60% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 1,7 | 40% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati 70 % održanih nastavnih sati. Ako student izostane više od 30%, neće dobiti potpis, kao ni ukoliko ukupno ostvari manje od 40% ocjene. Plagiranje seminarskoga rada kažnjava se negativnom ocjenom (0%) bez mogućnosti nadoknade.
članci iz časopisa (Applied Linguistics; Language Learning; Studies in Second Language Acquisition; TESOL Quarterly; System, International Review of Applied Linguistics)
Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza uspješnosti studenata.