Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Molnar, Draženka | 0 |
0 |
30 |
Cilj je kolegija:
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Kolegij se bavi praktičnim pitanjima poučavanja raznih aspekata engleskog jezika u tri osnovne dobne skupine (predškolska i rana školska dob, starija školska dob, odrasli učenici) i na tri osnove razine znanja jezika (početni, srednji i napredni stupanj u učenju jezika). Radi stjecanja sposobnosti adekvatnog izbora i načina primjene raznovrsnih metoda i postupaka koji se koriste u poučavanju fonološke i grafijske razine engleskog jezika, u poučavanju morfosintaktičkih struktura i leksičkih jedinica engleskog jezika te u razvijanju jezičnih vještina, posebna se pozornost posvjećuje osvješćivanju studenata o karakteristikama, prednostima i nedostacima pojedinih metoda, postupaka i tipova vježbi. Studenti se također upoznaju s načinom analize i ispravljanja učenikovih pogrešaka. U kolegiju se nadalje tematizira obrada sadržaja kulture i civilizacije, obrada autentičnih tekstova (književni tekstovi, stručni tekstovi i novinski članci na jeziku cilju), primjena igara i medija u nastavi engleskog jezika, projekti u nastavi engleskog jezika, kriteriji za analizu i odabir nastavnih materijala za učenje engleskog jezika
seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
izlaganje sadržaja, suradničko učenje, grupna rasprava | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature, aktivno sudjelovanje | analizirati različite praktične aspekte poučavanja stranih jezika s obzirom na dob i razinu znanja učenika | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad |
suradničko učenje, grupna rasprava i analiza video0materijala/pedagoške dokumentacije | sustavno opažanje, analiza literature, aktivno sudjelovanje | prepoznati odgovornost sudionika nastavnog procesa | aktivnost studenata u nastavi |
izlaganje sadržaja, suradničko učenje, grupna rasprava | sustavno opažanje i zaključivanje, analiza primjera, čitanje i analiza literature | objasniti prednosti i nedostatke različitih metoda i postupaka poučavanja jezičnih znanja i vještina | aktivnost studenta u nastavi, kraći pisani zadatci |
grupna rasprava i analiza pedagoške dokumentacije, projektno istraživanje | sustavno opažanje, analiza primjera, aktivno sudjelovanje, primjena naučenoga | odrediti opće ciljeve nastavnoga sata i ciljeve pojedinačnih aktivnosti | aktivnost u nastavi, projektna aktivnost |
samostalni zadatak, projektno istraživanje | suradnja, aktivno sudjelovanje, odgovorno izvršavanje obveza, izrada projekta, primjena i prezentacija naučenoga | primijeniti prikladne metode i postupke poučavanja i vrednovanja | seminarski rad, projektno istraživanje, završno izvješće |
Kontinuirana provjera znanja, Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Projekt
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 1,1 | 50% |
Kontinuirano praćenje | 0,3 | 15% |
Pohađanje nastave | 0,7 | 0% |
Projekt | 0,9 | 35% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene.
Ocjena se izračunava na sljedeći način:
(kontinuirano provjeravanje znanja x 0,5) + (projekt x 0,35) + (kontinuirano praćenje x 0,15).
Primjer izračunavanja ocjene:
kontinuirano provjeravanje – 5
projekt - 4
kontinuirano praćenje – 5
(5 x 0,5) + (4 x 0,35) + (5 x 0,15) = 2,5 + 1,4 + 0,75 = 4,65
Konačna ocjena 4,65 → izvrstan (5)
Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati, odraditi pripremu i prezentaciju projekta, usmeno izlaganje te pravovremeno predati domaće zadaće da bi ostvarili pravo na potpis. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalnu prolaznu ocjenu dovoljan (2).
Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza prolaznosti i uspjeha na ispitu